Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Pepper79 skrev 2010-10-06 12:19:19 följande:
    Ja den hade ju funkat jättebra, men då måste jag hitta en sån och det är väl det svåra

Hämtade fina paketet igår, såååå mycket fint. Aline skulle ha nya ryggsäcken till dagis i morse, stolt som en tupp
    Va roligt att du blev nöjd, trots lite brunt från idaT   Svårt att handla till andra men att handla till dej kändes ändå ganska så okej
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

God morgon tjejer!

Idag är det stora garderobsrensar dagen! MINST 10, gärna 20 auktioner ska ut på fb eller T under middagsvilan här idag!
    Sen ska det rensas i min garderbo oxå... å jag måste nog göra mej av med ett par skor oxå... så jag kan köpa nya

VARFÖR e de sååååå jobbigt att lägga ut men såååå skoj när pengarna trillar in på kontot!? Jag va duktig och sålde en del innan småfolk ju men nu har jag fyllt på och HUR ska jag då argumentera för att åka på molo? Mannen här tycker vi har liiiiiiite mycke kläder, vi har ju faktiskt bara ETT barn... Drömmer

Så leta fram shoppingnerverna för jag bombar snart!

GRATTIS ANJELIN!!!! {#emotions_dlg.flower}

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Mamma till Simon skrev 2010-10-07 09:46:27 följande:
    japp, ut med det bara...jag sitter beredd
    Bara en liten paus.... Men de kommer under dagen! Något särskilt.... Drömmer
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2010-10-07 09:59:17 följande:
    Det är bara att ta tag i det . Det gjorde jag igår och fick ut 33 st auktioner på T. Fast mest OT denna gång, men alltid inbringar det ju lite.

Men man ser ju ingen ände på det, har två påsar till som ska ut *pust*
    33 Förvånad Nu får jag ju prestationsångest!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-07 11:21:19 följande:
    Är det någon här i tråden som har koll på Mammastök?

Väntar på ett mejl från henne som verkar dröja Glad
    Vet att hennes dator craschade strax innan småfolk salgen, kanske inte fått den lagad än...
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Zvartaliljan skrev 2010-10-07 12:02:34 följande:
    Hej hej!

Gud vad jag skriver dåligt här nu för tiden känns det som...ligger lite lågt på shoppingfronten då vi måste spara till bröllop o resa o allt. Sen är det sån fart på Mateo så hinner ju bara sätta mig en liten stund när han sover!!

La in lite bilder i bt, är så glad för jeansen Säljaren var nog inte lika glad

Sen var jag ju tvungen o länka till världens finaste lilla Märta Hjärta
    hihi...Vi är 6 syskon på M, mina barn börjar på M, brorsans tjej börjar t.o.m på M o nu ska flickan heta Märta, släkten är "överlycklig" *ASG*
    MEN, ska ni gifta er!? NÄR? VAR? HUR?

GRATTIS!!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2010-10-07 12:59:53 följande:
    Hej hopp igen.

Har haft sambon hemma på lång lunch och Liam fick följa med en runda i lastbilen = lycklig kille

Sitter här och funderar på vad sjuttsingen vi ska köpa mer till Meja i 1 års present, några tips?
    Har köpt dockor, en dockvagn i trä och lite kläder än så länge.
    Duplo!!!! T älskar sitt lego!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2010-10-07 13:05:07 följande:
    Fast det har ju Liam redan en maaaaassa
    Tror det är därför det är så svårt att komma på nåt, han har ju lixom det mesta, därför känns det så onödigt att köpa mera, fast såklart måste Meja också få ha sina egna leksaker.
    Aha, jag tänker ju inte så... de finns ju liksom bara en unge här
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2010-10-07 13:49:05 följande:
    Uff...nu blir jag snart arg på mej själv, nån som har nån bra metod hur man håller sina köpstopp?
    Funderar allvarligt på att slänga bankdosan + kort i soptunnan eller nåt
    Bröt mitt köpstopp igår, satte ett nytt och nu bröt jag det igen
    Hoppsan då.... Drömmer
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2010-10-08 21:54:00 följande:
    Sitter här och funderar på bröllopspresent.
    Vad köper man till sin syster med man? Nån med tips?

Fick nämligen ett sms av min syster idag att hon gått och gift sig bara sådär, känner mig lite snuvad på festen
    Jag säjer som andra, upplevelser, eller något man vet att brudparet verkilgen vill ha. Jag hade sagt till hela släkten att jag INTE önskade mej en massa vaser, skålar och sånt skit som bara blir ståendes.  Vad gör då Ronya... JO, hon köper en vas  Men den är så JAG liksom, en av dom bästa presenterna!!

Sen skickar man ett sms där det står att presenten är fixad i väntan på inbjudan till festen
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17