• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Smileycat

Frågar här oxå då, har inte så mkt tid och in o kika mkt men;
      Vet inte riktigt vad jag ska efterlysa, men skulle behöva tröjor/ skjortor mm som man INTE behöver dra över huvudet till grabben.. Ca stl86 och billigt (behöver inte vara märkes)!!
    Han ska opereras snart och insåg att vi inte har sådana kläder så det täcker ca 2v..

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2011-01-26 22:33:51 följande:
    Å nuuuu blev jag sugen på en massa gott!!
    Men vi är ju så krångliga i vår familj när det gäller sånt..
    Men vi gillar tååårta.
    Kan fixa en Molo-tårta Så får vi hoppas den är uppäten innan Me&I-partyt på söndagen annars blir det lite tokigt
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-01-26 22:45:01 följande:
    Kan fixa en Molo-tårta Så får vi hoppas den är uppäten innan Me&I-partyt på söndagen annars blir det lite tokigt
    Hahahaha shit vad vi måste äta då!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Zvartaliljan
    Smileycat skrev 2011-01-26 22:44:28 följande:
    Frågar här oxå då, har inte så mkt tid och in o kika mkt men;
      Vet inte riktigt vad jag ska efterlysa, men skulle behöva tröjor/ skjortor mm som man INTE behöver dra över huvudet till grabben.. Ca stl86 och billigt (behöver inte vara märkes)!!
    Han ska opereras snart och insåg att vi inte har sådana kläder så det täcker ca 2v..
    bodysuits är sköna och de kan du trä på nerifrån, så gör alltid jag, alltså benen i själva "huvudet" på suiten.
  • lillronya
    lillronya skrev 2011-01-26 22:45:55 följande:
    Hahahaha shit vad vi måste äta då!
    På det viset är det synd att vi blir ganska många. Tårta på partyt had eju varit toppen!
    Efter korv i bröd som vi också ska äta.
  • Smileycat
    Zvartaliljan skrev 2011-01-26 22:46:23 följande:
    bodysuits är sköna och de kan du trä på nerifrån, så gör alltid jag, alltså benen i själva "huvudet" på suiten.
    Ja, men fick inte ha något som lixom sitter åt, utan mer löst som "sjukhusskjortor" de första veckorna.. Sedan efter 2v så kanske vi kan/ får om nu sonen tillåter det  
  • Zvartaliljan
    Smileycat skrev 2011-01-26 22:48:32 följande:
    Ja, men fick inte ha något som lixom sitter åt, utan mer löst som "sjukhusskjortor" de första veckorna.. Sedan efter 2v så kanske vi kan/ får om nu sonen tillåter det  
    shampoodle dräkt med skjorta + byxa och deras tunna sommarset? inboxa mig på fb om du vill...nu måste jag sova
  • Smileycat
    Zvartaliljan skrev 2011-01-26 22:50:34 följande:
    shampoodle dräkt med skjorta + byxa och deras tunna sommarset? inboxa mig på fb om du vill...nu måste jag sova
    låter fint, du får gärna fixa bild? På fb? nattinatt
  • Busbellan

Ronya:
    Det lutar nog åt att vi kommer på lördagen vi också om det är ok
    Nämnde det för Nora och hon bllev eld och lågor och tyckte att det måste vi ju!

Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-26 23:05:10 följande:
    Ronya:
    Det lutar nog åt att vi kommer på lördagen vi också om det är ok
    Nämnde det för Nora och hon bllev eld och lågor och tyckte att det måste vi ju!
    JAmen å vad roligt!
    Då blir vi ett helt gäng ju.
    Superkul!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17