• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-01-27 12:38:14 följande:
    Vi har de mörka i den modellen, supersnygga!
    ja har med de mörka men nu blev det ljusa med iof i en stl större till nästa år men såååååååå grymt snygga och för 149:-
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-01-27 12:35:36 följande:
    Hmm, 20 tror jag. Hennes fot var 11,4 och skon jag tog var iaf 12,8.
    Oki doki, jag velade som sjutton angående storlek men det blev 21 till slut, hon har 20 nu och dom är lite stora. Testade ett par av Liams gamla Adidas i storlek 21 och dom var typ 1½ cm för stora.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-27 12:43:21 följande:
    De vill jag med ha, men de är en stl för stora för oss.
    Passar perfekt till A egentligen, mätte hans fot och den är 17 cm, men knytskor känns inte så bra till honom.
    Blev i alla fall glad när Nora provade sina såna i den modellen, de passa än. Hon har de svarta med röd och blå rand på
    Mamma till Nora, August och Ella
  • na96gen
    Smultronhjärta skrev 2011-01-27 08:43:41 följande:
    Jag har en Traderagarderob där jag förvarar allt sådant, även om jag för tillfället har fått utöka med ytterligare en halv garderob.. Sen har jag kraftiga påsar med dragkedja där jag förvarar allt odanskt eller sådant som inte kan säljas på på Tradera av olika anledningar dvs sådant som jag då säljer på loppis. Dessa förvarar jag i förrådet
    och Tessan27:

påsar har jag nu och blir galen .. så jag får nog fundera över en garderob då Tungan ute
    Tack så jättemycket för tipsen

ha en bra dag{#emotions_dlg.flower}
  • Everlonn

Nu har jag pratat lite med underbara småvi på telefon Så synd att hon ska slå igen butiken  Men vi lär nog få se henne lite mer i tråden

5 par småfolsvelourisar och ett par jny velourisar knep jag Fiiina färger! Gula, oranga, gröna, lila, cerisa och turkosa! Mmm godis för ögonen

Mamma till N -95 och Bus -07
  • Busbellan
    Mamma till Simon skrev 2011-01-27 13:13:33 följande:
    kaDet funkar inte om du köper resårskosnören och trär i?
    Tror inte han får i fötterna själv då, eler är inte säker på det i alla fall
    Sen är hans största stolthet för tillfället att sätta på sig skorna, knäppa alla karborreband och så ska man säga vad duktig han är
    Nej, kan nog inte ta det ifrån honom
    Har ett par andra Hummel med tre kardborreband på väg hem så vi sitter inte i sjön när det gäller skor precis
    Sen ska han ju ha från ortopedtekniska också, det är de skor han bör använda mest ändå

men tack för tipset!
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17