Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-05-12 15:01:39 följande:
    Behövde vet jag inte om jag tror på men var så god
    jooo behööövde jag har hittat en bikiniöverdel på lindex som jag måste ha samt tre tröjor till MIG sen måste lillebror ha ett par badbrallor så för en gångs skull finns det ett behov {#lang_emotions_tongue_out}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-05-12 15:36:59 följande:
    Va kul att du hittat bikini, jag hatar att shoppa sånt =)Tycker liksom inte att jag ser ut till min fördel i provrummens blålila ljus. Ser blek och fet ut och får för mig att de gjort stl bra mycket mindre de senaste åren.. (eller är det kanske jag som blivit större )
    näää det är strl som blir mindre jag hatar med att shoppa bikini, kroppen min är liksom inte så läcker, men vad fan man lever bara en gång
  • Buttelina
    H I L L A skrev 2010-05-12 16:01:36 följande:
    Det är insidan som räknas
    hehe yeah right jag mår inte dåligt av det i alla fall och min sambo tycker jag är het så det är ju viktigt nu när man måste rida på pålen lite extra i salgtiden
  • Buttelina
    H I L L A skrev 2010-05-12 16:27:58 följande:
    Du är för go
    .-p
    Kristyr skrev 2010-05-12 16:32:53 följande:
    {#lang_emotions_tongue_out}
    Mawe123 skrev 2010-05-12 16:33:25 följande:
    shit, sitter här och blir lite generad , du är bara bäst Butte
    hehe bli inte det det bara slank ut när jag skrev liksom jag är inte så fin i kanten
    stökmamma skrev 2010-05-12 16:34:50 följande:
    *asg*så du har börjat med salgsmörjningen  redan
    ohh yeees
  • Buttelina
    LJ2 skrev 2010-05-12 16:40:13 följande:
    haha, ja just det ja.. det va ju du som tog ut allt på gubben kan ni inte ge lite ork o lust åt oss, så jag med kan få va glad?
    jodå här får du lite ork och lust gubben här hemma gillar med salg
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-13 09:29:01 följande:
    Godmorgon.Ligger alla och sover? Eller är det bara jag som har en respektive som jobbar idag Fick hem Molo byxorna i storlek 56 till Meja igår, ha ha, hur sjutton tänkte jag där? *virrig*, men åååh så fina dom är, måste ha i större storlek.
    har du shoppat molo byxor strl 56 hur tänkte du då? vilka var det?
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-13 09:38:05 följande:
    Ha ha, jajemensan, det var pussel muddisarna, måste fått tillfälligt hjärnsläpp eller nåt Fick för mej att dom var 68, men när auktionen var avslutad så såg jag att det var 56, kanske kan funka som knickers till sommaren iof.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17