• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2010-07-14 20:13:51 följande:
    Fick du IdaT idag?
    nej Rynkar på näsan
    håller tummarna för att det kommer imorgon. då skickar jag direkt
  • h80
    solouniko skrev 2010-07-14 20:25:00 följande:
    Var inte med på eran beställning Förstår att det är svårt att hålla reda på, ni var väl  en hel del Jag beställde med två kompisar med såg att Stormis fått idag. Då booorde ju vi få imorgon hoppas jag!
    hihi, nej just det, det var du inte :)
  • h80
    SmillaMilla skrev 2010-07-14 20:38:09 följande:
    Gahhhhhh, mitt körkort har gått ut. Jag kan alltså inte ta mig härifrån själv. Hur tusan löser man detta? Tar det lång tid att få ett nytt? Någon som vet? Jag har lite lätt panik!
    har du fått hem förnyelsepapper?
    det tog 4 dagar från det att jag skickade in dom tills det nya körkortet kom
  • h80
    SmillaMilla skrev 2010-07-14 20:45:02 följande:
    Nej jag har inte fått några sådana papper alls. Mitt körkort gick ut för 2 månader sedan!!! Panik Panik!  Inte trodde jag att det var hela 10 år sedan jag tog körkort. Så jag hoppas innerligt att mitt nya kommer då innan den 2 augusti då jag skall börja jobba. Blir liite jobbigt annars.
    men vad konstigt att du inte har fått det.....jag fick ett papper en månad innan mitt gick ut o sen glömde jag bort att skicka in, så jag fick en påminnelse när det hade gått ut.
    Men som sagt, det gick fort när jag väl hade skickat in det.
  • h80

vad tror ni?
    jag kollade vart mitt idat-paket var o på gårdagens datum står det så här :
    15 jul kl 13:53 Avvikelse Eslöv, Mottagaren ej anträffbar vid leverans. Försändelsen aviseras jag var hemma vid den tiden, o jag har inte fått någon avi (varken på sms eller papper)
    kan det ha kommit fel???

• h80
    solouniko skrev 2010-07-16 12:53:45 följande:
    Jag kom alleles just hem och å hade jag en AVI i brevlådan. Det står typ "vi har sökt dig för leverans" osv också jag ska hämta ut paketet på själva stora poststationen och inte på mitt vanliga utlämningställe. Så du kan ju ringa och höra där kanske om du har nått ordernr? Ska alldeles strax fara och hämta mitt paket, bara barnet till vakna någon gång!
    det står att det är levererat till stora posten igår, undra om det räcker med ordernr o legitimation
    Buttelina skrev 2010-07-16 12:54:05 följande:
    pappersavin kan dröja tills imorgon.. avvakta tills imorgon skulle jag nog  säga.. eller ja måndag blir det ju..

eller gå till dit ombud och ta med dig sändningsnr och se om det ligger där
    till måndag kan jag inte vänta Drömmer
  • h80
    Buttelina skrev 2010-07-16 12:57:32 följande:
    har du inget sändningsnr?
    jo, det har jag
  • h80

fick fint paket från idaT idag, o pixiekids o mysgrodan. Så nu har barnen fått massa nya fina kläder....................o nu passar jag på att shoppa lite till mig själv för en gång skull Glad

• h80
    ChokladMoshin skrev 2010-07-16 21:40:53 följande:
    Nyfiken, har du fått lurvbyssorna?
    nej, inga lurvbyxor, var det dig som jag köpte som av?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17