Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-08-17 23:27:01 följande:
    Finns de där?
    Har de ens öppet på helger? Jo på lördagar kanske.
    vet inte Obestämd chansade men åker förbi i morgon om du vill jag ska kolla?
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    lillronya skrev 2010-08-17 23:52:02 följande:
    Ja du får gärna kolla. Vet du vilka jag menar?
    ja det tror jag, dom han hade på sig med snett kort skaft och va det litet snöre bak?
  • stökmamma
    lillronya skrev 2010-08-18 00:00:16 följande:
    De här
    tänkte rätt ialfall kollar när jag åker förbi och räddade precis 10% från pappersinsamlingen
  • stökmamma
    Ronya
    granngården här hade bara 31 kvar, skokanonen hade bara ett par blågula korta pax, och den andra bara rödsvarta med dinosaurier
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-08-18 18:50:29 följande:
    God kväll tjejer

Hinner ju knappt vara här längre. Jobb, dagis start och i morgon blir det SKOLSTART. Lilla jag skall få ett skolbarn. Så i kväll har vi varit på besök i bussgaraget för att få info om skolbussarna. Jag kan inte fatta att Anton skall börja skolan i morgon o börja fara med skolbussen.
    det är stort me skolbarn Glad
     dom blir genast sååå stora ,själv har jag idag varit med det tredje....på 6års visserligen  men ändock skola ,buhuhu snart har   jag inga små kvar

går det bra att jobba?
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-08-18 19:06:36 följande:
    Ja det känns verkligen jätte stort det. Speciellt när 6 års här är på skolan. Så när de börjar ettan blir det helt annorlunda. Och till på köpet skall han åka skolbuss (där är lilla mamma orolig :) )

Jobbet går jätte bra. Riktigt kul att jobba.
    Loppan har åkt skolbuss ett år redan
    Det kommer gå bra, har du möjlighet att följa med dom första dagarna så gör det. Det brukar kännas bättrre då
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-08-18 19:12:13 följande:
    Duktig tjej. Vi har ju fördelen att Anton springer över till grannen (genom skogen), så ser hennes mamma till att de går utt till vägen o blir upp plockade. Efter skolan fårn han 3 dagar i veckan gå till fritids i en timme, de andra dagarna hämtar jag honom direkt efter skolan. Så ja jag jobbar inte mycket mer än vad han går i skolan.

Men med tanke på hur det går för Svea på dagis så känns det som om jag jobbar jätte mycket
    skönt me hjälp och och inte så långa dagar

men va är det me Svea?  Trivs hon inte eller bara STORA trotset??
  • stökmamma
    Kristyr skrev 2010-08-18 19:25:42 följande:
    hmm kom på ett annat hotell än de jag har tipsat om men det var med full.. undrar vad det kan vara i sthlm då??
    pröva tjejmilen och ev formex
  • stökmamma

usch va sur jag är
    istället för att ha kul på T fick man tömma ett avloppsrör * urrrrk Kräks*  så nu blir det nog till att gräva upp framsidan .....*fina slantar flyger*

• stökmamma
    Busbellan skrev 2010-08-18 22:42:39 följande:
    Usch, men vad har hänt, var det nåt stort fel?
    tack och lov upptäckte vi det innan det hann läcka rejält, helt stopp va det och J tror att det är tujans rötter som hjälper till men roligt va det inte så nu får man ta det lite lugnt med va man säger högt att man vill ha Obestämd
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17