Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-03-23 09:57:34 följande:
    kod våren
    Tack!

Har två suits till lillasyster en med lime och en med citroner som väntar. Dock är båda i 86/92 och de är ju gigantiska så de lär väl passa när hon slutat med blöja kan ja tro Flört
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    Buttelina skrev 2011-03-23 10:01:18 följande:
    citronerna är uuuunderbara älskar dom. vi har med haft dom i två år
    Glad Fanns ju inte något citronlinne ju, hmm.....

Du Butte, är du gravidFlört
  • Lilla Ego 07
    Buttelina skrev 2011-03-23 10:09:27 följande:
    haha nää det är jag inte. men jag samlar på godbitar   vill ha när jag slutar skolan.. och stillar suget med att shoppa smått haha
    Bra där!! Ingen dum idé faktiskt, då har du ju alla fina sen när det är dags Glad

Själv ska jag på inskrivningssamtal här nu straxt, ska även göra ett ultraljud och hoppas hoppas att allt ser bra ut
  • Lilla Ego 07
    Buttelina skrev 2011-03-23 11:37:30 följande:
    ja precis

Åhh men vad mysigt <3
    Nu har jag varit där. Det fanns en liten skrutt på 3,2 centimeter där inne Glad

Sen så skulle vi boka upp det riktiga ultraljudet samt vanlig barnmorske tid. Hon började föreslå slutet på maj och då sa jag direkt att det blir nog svårt det för då ska jag antagligen på salg Tyst Hon skrattade och gav mig tiden 18 maj nu för det stora ultraljudet. Så nu jävlar får salgen inte börja just den dagen!
  • Lilla Ego 07

Tack ska ni ha!

Känns helt underbart att få uppleva det hela igen faktisktGlad

Det värsta är väl att jag är en sån som inte kan få stopp på mig så snart sitter jag väl där med hela familjen och är med i familjen annorlunda Flört 

Vi får väl se hur det går dock. Kroppen känns ju redan sliten även fast det är tidigt. Iofs så är det tredje graviditeten på mindre än 5 år så det är ju inte så konstigt.

Hoppas på att tiden fram till sommaren går fort iaf så man snart får gå på UL igen!

• Lilla Ego 07
    AnnaFreja skrev 2011-03-23 20:11:45 följande:
    Grattis. Vad kul :). Din lilla är ganska stor nu eller hur?
    Nja, stor o stor vette sjutton. Ett litet monster på 21 månader typ, med betoning på litetGlad Hon är så go den lilla rackarungen alltså just nu! Förutom att hon har ärvt mitt humör gånger tio tyvärr...men hon lär sig så mycket hela tiden och kan och ska göra allt som storebror gör. Idag klättrade hon själv upp för stegen till våningsängen, det är ju ändå inte jättelätt .... Glad Ska lägga in en bild på mina troll som jag tog häromdagen, de va länge sen nu.

Men för att svara på din fråga. Har en son som fyller 4 sista april och dottern blir 2 första juli. Bebben är beräknad till 15 oktober än så länge.
  • Lilla Ego 07
    AnnaFreja skrev 2011-03-23 21:36:29 följande:
    Då blir det intensivt till hösten då. Hihi. Såg barnen i bildtråden. Jättesöta.
    Ja gud ja, jag kommer nog ha fullt upp kan jag tro. Väljer att ignorera det dock och lullar hellre runt på små rosa moln och tror att allt blir skitlätt och kommer ordna sig så bra Glad
  • Lilla Ego 07

Hej i tråden.

Jag sitter och laddar här för att ta tag i en prolist och ladda den med typ 100 annonser Obestämd Inte något sugen what so ever men är tvungen. Dels av ekonomiska skäl och även av  platsbrist. Bor man på 66 kvm så tar en stor säck med kläder rätt stor plats Glad

Hur många klarar man av att ha på samma dag måntro?

Och nu tänker jag dumpa priserna och hoppas de säljer pga det, det måste ju funka!

• Lilla Ego 07

Oki, nu gjorde jag ju såklart fel så nu har jag typ 70 eller flera annonser ute som går ut samma dag. Orkade heller inte vänta tills ikväll utan körde ut alltihop nu, och mer är på gång Glad Hoppas på många köp nu då så jag slipper sitta med avslut på alla samma dag..... vill inte ha massa osåltavgifter på dessa för då jäklar blir det dyrt.

Så nu har jag gjort dagens måste iaf, fy vad det är tråkigt!

• Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2011-03-24 14:31:29 följande:
    det är ängeln som har dem
    HALLÅ in på Fejjan med dig, måste ju visa bilden nu på vad jag åstakommit nu när jag är så stolt Flört
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17