Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Har två suits till lillasyster en med lime och en med citroner som väntar. Dock är båda i 86/92 och de är ju gigantiska så de lär väl passa när hon slutat med blöja kan ja tro
Fanns ju inte något citronlinne ju, hmm.....

Hon skrattade och gav mig tiden 18 maj nu för det stora ultraljudet. Så nu jävlar får salgen inte börja just den dagen!
Tack ska ni ha!
Känns helt underbart att få uppleva det hela igen faktiskt
Det värsta är väl att jag är en sån som inte kan få stopp på mig så snart sitter jag väl där med hela familjen och är med i familjen annorlunda
Vi får väl se hur det går dock. Kroppen känns ju redan sliten även fast det är tidigt. Iofs så är det tredje graviditeten på mindre än 5 år så det är ju inte så konstigt.
Hoppas på att tiden fram till sommaren går fort iaf så man snart får gå på UL igen!
Hon är så go den lilla rackarungen alltså just nu! Förutom att hon har ärvt mitt humör gånger tio tyvärr...men hon lär sig så mycket hela tiden och kan och ska göra allt som storebror gör. Idag klättrade hon själv upp för stegen till våningsängen, det är ju ändå inte jättelätt ....
Ska lägga in en bild på mina troll som jag tog häromdagen, de va länge sen nu.
Hej i tråden.
Jag sitter och laddar här för att ta tag i en prolist och ladda den med typ 100 annonser
Inte något sugen what so ever men är tvungen. Dels av ekonomiska skäl och även av platsbrist. Bor man på 66 kvm så tar en stor säck med kläder rätt stor plats 
Hur många klarar man av att ha på samma dag måntro?
Och nu tänker jag dumpa priserna och hoppas de säljer pga det, det måste ju funka!
Oki, nu gjorde jag ju såklart fel så nu har jag typ 70 eller flera annonser ute som går ut samma dag. Orkade heller inte vänta tills ikväll utan körde ut alltihop nu, och mer är på gång
Hoppas på många köp nu då så jag slipper sitta med avslut på alla samma dag..... vill inte ha massa osåltavgifter på dessa för då jäklar blir det dyrt.
Så nu har jag gjort dagens måste iaf, fy vad det är tråkigt!