Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2011-04-04 20:02:41 följande:

Å där shoppade jag leggings nr 7 sedan i onsdags kväll...

SUCK!

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-04-05 08:48:18 följande:
    Godmorgon flickor.
    Allt bra med här inne? Var ett tag sen jag kikade in, har mått...eller ja mår dåligt som pesten, blir snart galen av detta. Panikattacker och känner mej deppig till tusen. Sitter just nu och försöker få tag på VC igen, var där förra veckor och blev ombedd att ringa kurator men jag behöver verkligen hjälp nu, känns som om vardagen inte funkar längre, hatar att vara ensam så min mamma har sovit här när sambon är borta.
    Sorry för OT men nu vet ni orsaken till min frånvaro
    Massa kramar till dej.
    Zvartaliljan skrev 2011-04-05 09:12:58 följande:
    ring BUP, jag pratade med världens bästa psykolog där som fick mig o må iaf lite bättre...o hon såg genast till att båda barnen skulle vara på dagis heltid även om jag blir sjukskriven o.s.v...o så ska vi gå på familjeterapi där...ger mig ångestattacker bara att tänka på det då jag hatar o bli synad så där men det kanske gör någon nytta...
    Massa kramar till dej med.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2011-04-05 11:59:10 följande:
    Busbellan: ja nu har hon vaknat o sitter i soffan och äter glass, men hon skakar liksom till i hela kroppen hela tiden. Blir det värre, eller inte snart går över så far jag in med henne. För bra känns det inte.
    Jag hade åkt in. Hon har ju så mycket, stackarn.
    Kramar.

Och grattis till dej.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-04-05 12:27:40 följande:
    God dagens!

Ser att det är några här som mår dåligt nu : Stor kram till er! Hjärta Hoppas att ni får den hjälp ni behöver och snart mår bättre igen.

Massa fint i BT som vanligt! Blev rejält sugen på den lila Småfolkströjan med hästar på.

Förstår ni att det är april nu och att det börjar bli vår. (ja, här är det en del snö kvar)  

Minns någon vilka datum som MOLO varit på våren? Vet att förra året var sista helgen i maj men övriga år minns jag inte. Jag blir tokdeppig om det är samma helg i vår som förra året. Det är då sambon ska på fiskeresa (trots att jag frågat och "ja,det är i juni" ) och mamma och pappa åker bort. Blir så sur på sambon som lyckas boka in samma helg som mina föräldrar. Nu finns ingen back up om det är den helgen.  Håller tummarna för helgen innan eller helgen efter.

Hur var det nu? Skulle vi köra samma salgtråd eller göra en ny för i år? 
    Ja här är det vår på riktigt.
    Barmark och solsken och över tio grader varmt.

Salgen har varit  i slutet på maj de senaste åren iaf. Hoppas det löser sej för dej isf.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2011-04-05 13:09:38 följande:
    Lilla ego: skall se vad sambon kommer hem med från apoteket. Tavegyl, är inte det något liknande allergi medicinen? Lillronya: tack! Firar min födelsedag kanske inte på bästa sättet.
    Hoppas du får fira mer än annan dag..
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2011-04-05 13:16:34 följande:
    Lillronya: ja jag firade ju ordentligt i helgen när sambon överaskade nig med ett dygn på lyx hotell

Javisst ja!

Så härligt!

Duntoffla skrev 2011-04-05 13:22:17 följande:
    Inne i stan är det mer vår än här men det är på god väg. Varmt och soligt i dag.

Åh nej, vill inte ha just den helgen. Men var det inte i juni ett år också?  

Vad skönt att våren är på gång hos er med.

Duntoffla skrev 2011-04-05 13:25:49 följande:
    Kikade nu i min blogg och 2009 var det helgen 16-17 maj så det kanske finns hopp. Hade varit så kul att kunna ta bilen ner denna gång. Det kommer jag inte kunna göra sedan då jag har börjat jobba.

Kom också på nu att det var i mitten av maj det året.
    Tror att det har varit i början av juni med innan dess.
    Vi har ju födelsedagar här 31 maj och 4 juni så den veckan får det gärna låta bli att vara.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17