-
Vad snällt!FL Lisa skrev 2010-09-01 20:24:41 följande:det ska vi nog kunna fixa
Du får köpa vad du vill i 86
Men vi kan ju höras närmare, är ju ett tag kvar ännu
-
Röstar på randiga tröjan och haremBusbellan skrev 2010-09-01 21:02:30 följande:August ska ta kort i skolan imorgon, men vad ska han ha på sig? Antingen ska han ha det han har på denna bilden (Molo och NS) eller ska han ha den röd/blå randiga NS tröjan till mörka harem. Vilket ska man välja?
-
Men TIPS! Dagislurv?
http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=117802231
Hade vi inte just köpt den färgen på overallen så hade jag tagit den på direkten
-
-
Härligt att läsa Ronya och såå roligt för henne
Om än lite jobbigt för mamman
Är just nu på jobbet, min första dag på 1½ år och det känns precis som om jag varit borta i en vecka
Känns helt okej att vara tillbaka men det kan nog bero mycket på att jag vet att det inte vara såå länge till
Fy vilken molvärk jag börjat få nu i lilla bebismagen, och illamåendet har smygit sig på.. Jag som verkligen hade hoppts att må bättre nu än sist, men men det går ju över det med 
-
MysigtOsynligtSmåkryp skrev 2010-09-02 19:18:51 följande:Byxorna är jättefina, här har vi nästan växt i storleken större och kan börja använda dom.
Buggan är jag verkligen lycklig över och hoppas att jag blir lika nöjd sedan när den väl ska användas. Nu står den i sovrummet och ser fin ut bara.
Jag har min liggdel till buggan ännu ouppackad i plasten så det ska bli såå skojigt att svida om den till våren
-
TackOsynligtSmåkryp skrev 2010-09-02 19:26:34 följande:Gosigt, måste säga GRATTIS till dig förresten, inser att det bakas bebis i norr också!

Ja det blev visst ett litet spiralbarn
Är rätt nytt ännu men ändå himla kul nu när chocken lagt sig lite
Nu är jag istället bara såååå shopping sugen
Små suits, lurvar, hjärlmisar. Mums
-
Haha. kan tänka mig detOsynligtSmåkryp skrev 2010-09-02 19:30:11 följande:Haha, ja shoppingsuget satte igång direkt hos mig också och nu är bebisens garderob sprängfylld i dom minsta storlekarna...Men inte slutar jag shoppa för det...
Vill som ändå vänta lite, sist höll jag mig fan tills vecka 25 innan jag shoppade men det tviiivlar jag på att jag kommer kunna göra nu
-
Men du.. Jag hade också en sån kompis som tyckte molo tex var så skrikigt och inte gillade eller hade några suits. Så när deras bebis kom så köpte jag såklart en suit men en rätt lugn randig färg utan massa print, och sen dess är hon hookedBusbellan skrev 2010-09-02 19:57:44 följande:Min kompis fick en liten bebis idag, en liten kille.
Nu måste jag fundera på present, men vad köper man till nån som inte alls har samma smak?
Tror till och med hon hör till kategorin som anser att suits är pyjamas
Skulle ändå gärna försöka hitta nåt lite roligare än de "vanliga" butikerna. Så ni som har koll på bebiskläder har ni nåt tips som skulle kunna gå hem. För mycket färger och mönster funkar nog inte
Hon är nog värre än mig idag när hennes tjej är 1 och är säkert här inne och smygläser
Så jag röstar ändå på en minisuit
-
Åhh Bubblan fiina katvig ränder!! Precis det är jag sugen på till bebis, suit och hjälmis
Är lila&gul lika fin IRL, någon som har nån bra bild?