• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ChokladMoshin

Tack ni för alla svar om tiderna i Åk 1.
    Himla olika så får väl invänta info från skolan, vilken dom nu kommer in i innan jag kan göra så mycket mera

Såååå shopingsugen, men fick ett sms om att jag har ett stort paket från B.shop nere på posten.
    Så imorgon när besiktningsmannen har varit här (och förhoppningsvis inte hittat några fel på huset) så ska jag kila ner och plocka ut det.

Mamma till 4, räcker det nu?
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-02-07 19:33:24 följande:
    Tack ni för alla svar om tiderna i Åk 1.
    Himla olika så får väl invänta info från skolan, vilken dom nu kommer in i innan jag kan göra så mycket mera

Såååå shopingsugen, men fick ett sms om att jag har ett stort paket från B.shop nere på posten.
    Så imorgon när besiktningsmannen har varit här (och förhoppningsvis inte hittat några fel på huset) så ska jag kila ner och plocka ut det.
    Å vad spännande med paket!
    Det är löjligt roligt att få post när man shoppat.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2011-02-07 19:38:15 följande:
    Å vad spännande med paket!
    Det är löjligt roligt att få post när man shoppat.
    Ja, helt galet barnsligt glad man blir när man öppnar lådan och ser en/flera färgglada mailingbags
    Att bara komma in och slita upp dom.
    Vi är inte alls skadade......
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • solouniko

Lillronya, visst har ni hummels vinterjackor? De APSNYGGA som är lite längre i modellen? Är dom lika i stl som overallerna? Funderar på om 98 skulle funka på Milla nästa vinter. Skulle gissa att hon har 98 i kläder då och kanske är 94 cm eller nått sånt..

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-02-07 19:40:30 följande:
    Ja, helt galet barnsligt glad man blir när man öppnar lådan och ser en/flera färgglada mailingbags
    Att bara komma in och slita upp dom.
    Vi är inte alls skadade......
    Kanske lite skadade då. Men bara liiiiite.
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-02-07 19:45:18 följande:
    Lillronya, visst har ni hummels vinterjackor? De APSNYGGA som är lite längre i modellen? Är dom lika i stl som overallerna? Funderar på om 98 skulle funka på Milla nästa vinter. Skulle gissa att hon har 98 i kläder då och kanske är 94 cm eller nått sånt..
    tycker dom är lite mindre i strl. man kan lätt gå upp. isabel har 3 st två 116 o en 122. hon är 110cm och båda strl funkar
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • lillronya
    solouniko skrev 2011-02-07 19:45:18 följande:
    Jag har ju bara de i 152 så jag vet inte. Men ser att du fått svar av Butte
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-02-07 19:53:45 följande:
    tycker dom är lite mindre i strl. man kan lätt gå upp. isabel har 3 st två 116 o en 122. hon är 110cm och båda strl funkar
    Tack Okej men då borde nog 98 funka, såg att hon skulle vara 94 i mars när hon blir 3 år nämligen så hon kommer väl vara mellan 90-95 när den ska användas. Frågan är ju bara om man använder så mkt jacka/byxa? När har ni börjat med det till era små? Skulle ju dock gääärna ha en nu tex att variera med för jag är så KRÄKLESS på overaller nu
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17