• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Duntoffla
    Ocikatten skrev 2011-02-08 11:50:52 följande:
    Då har du ju fått lite ögongodis idag i alla fall! Drömmer

Här har tvätten blivit struken, maken hade ju tvättat 5 maskiner igår!!
    Annars snyts det snörvliga barn och surfas...
    Kan man skicka dit lite tvätt?
    SmillaMilla skrev 2011-02-08 11:53:55 följande:
    Ha ha min dotter är bara för härlig.

I går köpte vi filmen "Snövit". Första gången hon nu tittade på den så blev hon livrädd i början. Nu andra gången säger min coola prinsessa:
    -Mamma där vill jag vara, då kan jag ta med mitt lasersvärd och rädda henne.
     Haha..vilken hjältinna!
  • Mamma till Simon
    stökmamma skrev 2011-02-08 11:40:15 följande:
    har smsat och frågat, får se om jag hinner få svar annars svänger jag förbi och kollar i kväll
    Tack {#emotions_dlg.flower}
    Duntoffla skrev 2011-02-08 11:47:05 följande:
    De kan sova både inne och ute (eller ja, när Noel sov. Han har ju slutat för ett år sen) Jag har försökt med Lea men det är trögt. Har du några bra knep? Jag tycker ju att det är bra att hon sover ute på sätt och vis men skulle vilja att bägge funkar. Ibland verkar spjälsängen strömförande dagtid
    Har nog inga bra knep direkt, ställ henne vid ett öppet fönster kanske
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2011-02-08 12:04:13 följande:
    Kan man skicka dit lite tvätt?
    SmillaMilla skrev 2011-02-08 11:53:55 följande:
    Ha ha min dotter är bara för härlig.

I går köpte vi filmen "Snövit". Första gången hon nu tittade på den så blev hon livrädd i början. Nu andra gången säger min coola prinsessa:
    -Mamma där vill jag vara, då kan jag ta med mitt lasersvärd och rädda henne.
     Haha..vilken hjältinna!
    Ha ha ja eller hur. Vi läser dock mycket sagor om den där prinsessan som slåss mot drakar och rövare. Men hon är en stark tjej.
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2011-02-08 12:02:47 följande:
    Man piggnar ju i alla fall till av vädret för tillfället, strålande sol och den värmer faktiskt. Funderar på att sätta mig i lä mot väggen i solen
    DET låter ju hur skönt som helst!!
  • Busbellan
    Ocikatten skrev 2011-02-08 12:09:43 följande:
    DET låter ju hur skönt som helst!!
    Ja, om jag inte precis sett att det är massvis med moln på väg, nackdelen med att det blåser, vädret förändras fort
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Duntoffla
    Mamma till Simon skrev 2011-02-08 12:08:32 följande:
    Tack {#emotions_dlg.flower}

ar nog inga bra knep direkt, ställ henne vid ett öppet fönster kanske
    Om det ändå funkade. Funderar mer på att reklamera spjälsängen till IKEA. Inte 17 ska de väl vara strömförande?

Apropå inget (allt för att slippa tvätten) så klickade jag lite igår. Nu hoppas jag att skicken på plaggen är ok

OT-pop

http://www.tradera.com/Jattefin-t-shirt-troja-topp-Po-p-Polarn-och-pyret-strl-80-auktion_302758_126949135

http://www.tradera.com/Molo-Randig-body-i-stl-80-auktion_302758_126942468
     http://www.tradera.com/Molo-body-storlek-74-med-kniner-auktion_302756_126939158

Är lite förundrad vad en del tar i frakt dock. Det såg jag efteråt så då får jag väl stå mitt kast men en body kostar väl 12?

• ängeln83

Hej hopp

ÅÅåh vilket underbart väder vi har här idag, 5 grader plus och strålande sol, och snön började försvinna rejält efter nattens blåst och regn. Tog mej en kopp kaffe på trappan när vi kom hem från ÖF, uuuuunderbart
    MEN vilka skitiga fönster vi har och ja...hela huset, nackdelen med att solen kikar  fram

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-02-08 12:28:59 följande:

Hej hopp

ÅÅåh vilket underbart väder vi har här idag, 5 grader plus och strålande sol, och snön började försvinna rejält efter nattens blåst och regn. Tog mej en kopp kaffe på trappan när vi kom hem från ÖF, uuuuunderbart
    MEN vilka skitiga fönster vi har och ja...hela huset, nackdelen med att solen kikar  fram

Hej. Visst är det najs med sol!

Men det har sina klara (eller smutsiga höhö) nackdelar

Nä, nu måste jag ta tag i dagen här INNAN Lea vaknar igen.

CU 
  • SmillaMilla

Gahhhhh jag har beslutsångest över barnens vårkläder.

Svea har en jacka från pop i 104, men den sitter perfekt. Stl 110 är ganska stort på henne. Den jacka hon har i 104 måste bytas dragkjedja på men annars är den riktigt fin.

Eller skall jag köpa en helt ny i stl 110. Och i såfall vad?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17