• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan

Kollade in den där jeanskappan på Lindex idag och insåg att det nog ändå inte är något för oss
    Visst den var fin, men jag tycker den såg lite bred ut, provade den dock inte

Mamma till Nora, August och Ella
  • ChokladMoshin
    ängeln83 skrev 2011-02-08 21:55:05 följande:
    Nä fyyyy, bort med alla basilusker typ NU

Ja alltså jag tycker det är jätte skönt att vara själv på kvällarna men jag tycker inte om när han är 40 mil i 2 dygn, speciellt inte sen man fick barn. Annars njuter jag för fullt att ha heeeeela sängen för mej själv, och dessutom slippa snarkandet
    Vi får köra en hokus pokus mot alla baciller
    Näe, det är en stor skillnad såklart. Som idag jobbar maken 2 mil hemifrån och han kommer ju hem och sover över natten.
    Slippa snarkandet är ju ett plus.
    Han har gnällt över mitt extrema snarkande i typ 10 år och nu när jag gått ner så mycket i vikt att jag slutat, ja då börjar han snarka
    Men snart ska maken åka utomlands i 2 veckor, då kommer jag nog in å gnäller lite om ensamhet
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • ChokladMoshin
    Busbellan skrev 2011-02-08 21:59:40 följande:
    Kollade in den där jeanskappan på Lindex idag och insåg att det nog ändå inte är något för oss
    Den är superbred.
    Provade den på min mellantjej och den satt inte fint alls.
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2011-02-08 22:01:11 följande:
    Den är superbred.
    Provade den på min mellantjej och den satt inte fint alls.
    Vad skönt att höra, då behöver vin inte köpa den alltså
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2011-02-08 21:59:53 följande:
    Vi får köra en hokus pokus mot alla baciller
    Näe, det är en stor skillnad såklart. Som idag jobbar maken 2 mil hemifrån och han kommer ju hem och sover över natten.
    Slippa snarkandet är ju ett plus.
    Han har gnällt över mitt extrema snarkande i typ 10 år och nu när jag gått ner så mycket i vikt att jag slutat, ja då börjar han snarka
    Men snart ska maken åka utomlands i 2 veckor, då kommer jag nog in å gnäller lite om ensamhet
    Ja det tycker jag låter bra Hade ju hoppats att Meja skulle bli som Liam som aldrig varit sjuk på snart 4 år men så blev visst inte fallet Nåja, var inne i hennes rum nyss och nu lät hon nästan normal i andningen.

Ja jag haaaatar det, han får jobba hur sjutton han vill bara han är i närheten. Innan jobbade han 5 skift 1 mil bort och det var helt underbart.

Ha ha Shysst av honom *asg*
    Jag slår min sambo gul och blå om nätterna man han snarkar bara högre och högre, kan säga att jag ofta hamnar ute i soffan, jag tillhör dom som måste ha absolut knäpp tyst när jag sover.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-02-08 21:59:40 följande:
    Då är den nog inget för oss heller...men det gör fakiskt inget för jag tror inte vi hade haft så mycket användning av den ändå.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • LitenBlomma

Ida, 17 månader, ca 84cm lång. Vilken stl på NS jeans som ska vara till dagis nu i vår?

-02 -08 -09 & BF mars -11
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2011-02-08 21:52:22 följande:
    Skickar en stor styrkekram och håller tummarna det löser sig till det bästa för er!! Hjärta
    Busbellan skrev 2011-02-08 21:55:28 följande:
    Läste på fb
    Fy vilken otur ni har!
    Kram
    Ja jag o bubblan kan snart bilda klubb känner jag...i att vara otursförföljda...

Jaha, någon som har tips på hur man får bort fukt/mögellukt från kläder??
  • Busbellan
    ängeln83 skrev 2011-02-08 22:04:01 följande:
    Då är den nog inget för oss heller...men det gör fakiskt inget för jag tror inte vi hade haft så mycket användning av den ändå.
    Precis vad jag tänkte med.
    När jag vill ha lite "finare" jacka på barnen kan jag lika gärna sätta på en lurv eller softshell, funkar det också
  • h80
    LitenBlomma skrev 2011-02-08 22:06:26 följande:
    Ida, 17 månader, ca 84cm lång. Vilken stl på NS jeans som ska vara till dagis nu i vår?
    86
    min tjej är 89cm o kan ha både 86 o 92
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17