• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-05-04 17:53:06 följande:
    Just ja, katter ska det visst föreställa
    Smultronhjärta skrev 2010-05-04 17:52:29 följande:
    Haha..Småfolksuiten på rea till Lova men vilken kommer jag inte ihåg Bra pyjamas iaf
    Det var den jag kikade på Men sen kom jag på att Meja aldrig använder bodysuit så då kändes det med en gång ganska så onödigt
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Greksmurfen
    H I L L A skrev 2010-05-04 17:58:19 följande:
    Jag trillade också dit på Freshmilk (trots dyr frakt). Fina småfolk tröjan med hästar Grekis -- Åhh vad kul för din syster, grattis
    ja den va fin den tröjan ;).......här har ja ju totalt shoppingförbud nu om jag ska ha råd å åka på salg hahahaha...... ska ju faktiskt handla till två nu =).......*mys*
    jo det känns jättebra att hon har plussat nu... hon har varit rätt nere över det som hände =S.....
    mamma till Maximilian född 081028
  • Buttelina
    Jag trillade också dit på Freshmilk (trots dyr frakt). Fina småfolk tröjan med hästar Grekis -- Åhh vad kul för din syster, grattis
    den trillade jag med dit på {#lang_emotions_dreamer}

mawe!!! det är ditt fel
  • Busbellan
    Bra val! Den har Ella, sååå fin
    Mamma till Nora, August och Ella
  • H I L L A
    Buttelina skrev 2010-05-04 18:08:52 följande:
    den trillade jag med dit på mawe!!! det är ditt fel
    ja vi skyller på mawe annars hade jag aldrig gått in på freshmilk
    men fiiina tröjan !!!!
    Greksmurfen skrev 2010-05-04 18:08:14 följande:
    ja den va fin den tröjan ;).......här har ja ju totalt shoppingförbud nu om jag ska ha råd å åka på salg hahahaha...... ska ju faktiskt handla till två nu =).......*mys*jo det känns jättebra att hon har plussat nu... hon har varit rätt nere över det som hände =S.....
    hehe å jag ska köpa till 3 Men brukar inte hitta så mkt till pojkarna. De använder mest Meandi faktiskt.
  • H I L L A
    Busbellan skrev 2010-05-04 18:09:21 följande:
    Bra val! Den har Ella, sååå fin
    Ja, jag hade för mig att jag sett den på nån söt tös i tråden. Har du bild i ditt galleri ?
  • Buttelina
    H I L L A skrev 2010-05-04 18:11:25 följande:
    ja vi skyller på mawe annars hade jag aldrig gått in på freshmilk men fiiina tröjan !!!! hehe å jag ska köpa till 3 Men brukar inte hitta så mkt till pojkarna. De använder mest Meandi faktiskt.
    jaa det gör vi fast jag är suuperglad!! stod och tittade på den på ajabaja förra veckan och tänkte att jag skulle köpa den om den kom på rea såå fin irl
  • Greksmurfen

fyy vad tradera går dålig... känns verkligen ingen mening att ens lägga ut där =S....
    inte i nuläget iaf =S.. saker går ju helt osålda tom eller s ågår dem lågt=S....

tips förresten för å skicka t kläder om det e lite mindre.. " hundbajspåsar " haha hade slut på påsar när ja skulle ksicka häromdagen så kom ja på det å det var perfekt=)... billigt å bra emballage =P

mamma till Maximilian född 081028
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-05-04 18:08:52 följande:
    den trillade jag med dit på mawe!!! det är ditt fel
    Å jag meeed Blev ju bara 150.- inkl frakt så de va ju oki
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17