• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-05-04 18:31:40 följande:
    fast jag har inte haft baby strl kom jag på. minsta strl var nog 68..men alltså ta 62. tänk så är dom små i strl så kan du ha dom i typ 1vecka. inte så kul.blev med sugen på idat juuden där fiina lila jackan
    Vågar inte ta större än 62, vill ju att h*n ska kunna ha dem rätt omgående

Ja den jackan e bra fin {#lang_emotions_sunny}
    Stormis skrev 2010-05-04 18:38:25 följande:
    Vi har en enfärgad 68 och den är ganska stor i stl upplever jag den som. Ribben gör du att det blir gott om plats. Långa ärmar med. Svante är nu ca 65 och han kan ha den, men den är stor. Men en massa bra knappar så att den sitter snyggt! Men det bästa IdaT har till bebeisar är ju deras fleeceoverall. Dubbla dragkedjan är ovärderlig!
    Tycker du dom e bra deras omlott? Ja overallen e jättefin, men nu har vi två molo å de får räcka
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • SmillaMilla
    BUTTELINA: ÄR DU HÄR?????

Behöver din hjälp nu! Småfolks trekvartsbyxor som du har till dina barn. Hur är de i stl. Vilken stl tycker du att jag skall ta till Svea? Hon är nu ca 93-94 lång. Kan jag ta 98/104?
  • Mawe123
    Buttelina skrev 2010-05-04 18:08:52 följande:
    den trillade jag med dit på mawe!!! det är ditt fel
    Ha, ha, ha {#lang_emotions_laughing}

åh vet du vad, jag shoppade ingenting {#lang_emotions_surprised}

Kul att så många fick fynda på freshmilk och klapp på axeln för att jag var så duktig och avstod {#lang_emotions_wink}
    William 000213, Lowe 070712
  • Mawe123
    Buttelina skrev 2010-05-04 18:25:16 följande:
    åh nu väntar jag hem lite fint igen småfolk hoodklänning från tkatvig miniappletröjasmåfolk tshirt molo linnesmåfolk tröja med hästapollar*kul*
    Härlig shopping {#lang_emotions_heart}

Jag väntar hem tokstora IdaT regnkläder, vinterjacka från molo till typ näst, nästa vinter och en förstor småfolk T-shirt, näää ja e inte knäpp {#lang_emotions_tongue_out}

Tyckte växalådan gapade lite tom och 450 spänn med frakten för en molovinter jacka är väl ett fyyyyyyyyyyyyynd.
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-04 18:41:44 följande:
    Vågar inte ta större än 62, vill ju att h*n ska kunna ha dem rätt omgående Ja den jackan e bra fin Tycker du dom e bra deras omlott? Ja overallen e jättefin, men nu har vi två molo å de får räcka
    Vi hade mycket Ida T på Milla när hon var pluttis. De enda som satt bra i klädväg i början på henne, vi hade 56 och det kunde hon ha i säkert 2 månader iaf. Hon var 48cm när hon föddes och vägde 3,3. Nu är det ju såklart svårt att veta hur bubbelbebisen kommer se ut, men jag gillar inte för stora kläder så jag hade tagit 56
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Mawe123
    Smultronhjärta skrev 2010-05-04 17:31:00 följande:
    Men gaaah-nu trillade ju jag dit,trots tokdyr frakt! Jag som skulle ligga lågt
    en frestelse är en frestelse oavsett om det är ett tokbra erbjudande eller en chokladkaka -ibland går det bara inte att stå emot =)
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-05-04 18:52:48 följande:
    Vi hade mycket Ida T på Milla när hon var pluttis. De enda som satt bra i klädväg i början på henne, vi hade 56 och det kunde hon ha i säkert 2 månader iaf. Hon var 48cm när hon föddes och vägde 3,3. Nu är det ju såklart svårt att veta hur bubbelbebisen kommer se ut, men jag gillar inte för stora kläder så jag hade tagit 56
    Bubbelbebisarna brukar bli rätt bitiga runt 4 pannor eller däröver och gärna en 52-56 cm långa

Vilken är finast av gröna grodorna och mint pingvinen i body? {#lang_emotions_dreamer} Man kan ju ha rååååsa till båda om det blir en tös
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-04 18:41:44 följande:
    Vågar inte ta större än 62, vill ju att h*n ska kunna ha dem rätt omgående Ja den jackan e bra fin Tycker du dom e bra deras omlott? Ja overallen e jättefin, men nu har vi två molo å de får räcka
    Omlotten är super som modell, men än har vi bara provat den. Använder bara suits . F ö är deras suits toppen i passformen, lätt bästa. Som Katvig, fast inte lika tight. S var 53 cm och 4,2 kg när han föddes. Han hade stl 56 i IdaT-suit ca 5 v. Och du 2 Molo till trots. Denna är såååå mkt bättre till pluttisar...
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-05-04 18:53:37 följande:
    en frestelse är en frestelse oavsett om det är ett tokbra erbjudande eller en chokladkaka -ibland går det bara inte att stå emot =)
    Jojo vid jämförelse så är en chokladkaka fan så mycket enklare att stå emot i min värld
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • RååSa BuBBlan
    Stormis skrev 2010-05-04 19:00:12 följande:
    Omlotten är super som modell, men än har vi bara provat den. Använder bara suits . F ö är deras suits toppen i passformen, lätt bästa. Som Katvig, fast inte lika tight. S var 53 cm och 4,2 kg när han föddes. Han hade stl 56 i IdaT-suit ca 5 v. Och du 2 Molo till trots. Denna är såååå mkt bättre till pluttisar...
    Kanske man skulle ta nån suit då åxå? {#lang_emotions_dreamer}

Å det blir sååååå dyrt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17