Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Den är ju helt klart tight, lite krånglig att få av
Men det kan säkert funka med 86 också, frågan är bara hur mycket det skiljer på bredden mellan dem
Har en kompis som skulle vilja ha en bad hairday mössa till sin bebis, nån som sett om det finns såna mössor till små barn?
Lovade att i alla fall försöka ta reda på det och tänkte att här är väl bästa stället att fråga på ![]()
Nu har jag betalat gårdagen och dagens inköp och shoppingkontot är nästan tomt 
Fick slänga ut lite till på fb idag ju så jag kan shoppa mer. Blir nog till att rensa lite mer i Ellas garderob. Där är ju sjukt mycket kläder, allt blir inte använt mycket men ändå är det så svårt att göra sig av med
Funderar lite på vad det är med Ella egentligen
Hon har ju haft feber ett par dagar och ont i halsen, inget konstigt alltså. Det jag reagerar på är att hon är alldeles grötig i rösten, det har hon aldrig blivit vid halsont innan.
Jag kommer ihåg att jag blev precis sån i rösten när jag haft mina halsbölder, men det tror jag inte det är
Det kommer ju från halsfluss och jag tycker man brukar se ganska tydligt på de vita prickarna om det är halsfluss, men det har hon inga, utan bara den där grötiga rösten.
Läste på nån vårdsida att man bör söka läkare bl.a om barnet vid halsont blir grötig i rösten, men varför då? Nån som har koll?
Febern går upp och ner för fullt. Hade knappt någon i natt eller idag på fm, men sen kom det i em och nu är hon åter igen feberfri.
Är ju lite jobbigt att det är fredag imorgon, ska man söka läkare så är det ju klart skönt att göra det imorgon och slippa jouren i helgen ![]()
Så Bubblis drog igång ett Paty med mora träsk musik för mamman