Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ängel vad var det för storlek du ville ha på den tjocka röda NS tröjan? för visst var det väl du???

• Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-06-15 13:51:18 följande:
    Hum, vilken?
    Rotar i minnet men kommer inte på att jag är på NS jakt
    du och ronya pratade väl om den och den gråblå  i NS tråden?
  • Kristyr

Lite OT, men vad ska man göra/ge åt en 2åring (fyller 2 i sept) som är galen i cyklar och alla 3 åringa tjejer här har 3hjulingar eller 2hjulingar att  cykla på....

• Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-06-15 14:23:50 följande:
    Ja fast den köpte jag för jätte länge sen till Liam
    men har för mig att det var nått med den eller var det grå? eller så svammlar jag helt enkelt
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-06-15 14:23:50 följande:
    Ja fast den köpte jag för jätte länge sen till Liam
    beställde just en sån till sonen såååå fin
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-06-15 14:43:18 följande:
    Ja det var nog innan jag beställde och  ville veta hur storleken var, och när vi såg den gråa som många hade missat i shoparna.
    Kristyr skrev 2010-06-15 14:27:42 följande:
    beställde just en sån till sonen såååå fin
    Den röda? Ja den är verkligen super fin, den röda och den turkosa hooden är dom enda tjocktröjorna vi använder här hemma
    hur var de stl? gissade att de är som NS brukar vara men så är kanske inte fallet?

Den turkosa hooden har vi inte vuxit i än.. Det är förra årets blå och röda och den grå som gäller här..än.

Väntar på att Elin ska växa i sin råååååsa 74a
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-06-15 14:44:19 följande:
    En springcykel
    funderat på det, han kommer nå ner till marken eller finns det olika storlekar?

Han får gå med den.. han kan ju inte springa Tungan ute eller när han springer går det lika fort som när han går... Stackar'n...
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-06-15 14:44:19 följande:
    En springcykel
    kollade på några om man ska vara längre än 90 cm och det kvalar han nog inte in på...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17