Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Pepper79 skrev 2010-07-07 08:17:29 följande:
    En massa fint {#emotions_dlg.flower}. Vill oxå shoppa till 50%....
    ja jag hade ju typ 7-8 min till tåget gick haha... hade lätt kunnat vara där mer..=P hade jag haft mer tod å en max mindre i affären så hade det varit farligt=P
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

gomron :S lr vad ska man säga 3,5-4 tim senare... jag å maxen skulle ju bara powernappa lite=P.....
    känner lite smått panik nu med tanke på att ja ska till bm om 20 min =P hinner ju inte fixa middag än mindre käka ngt haha.....

tror all min shopping igår tog ut sin rätt idag hahahahaha eller va tror ni.. shopping som höggravid det e saker det =P

• Greksmurfen

hejhej...=)

var hos bm idag.. å från att ha varit högt å rörligt så är nu lillan redan fixerad :O...........
    kan iof förklara att halsbränann inte varit lika illa=P... komiska är att maxen fixerade ju sig aldrig...å 2:an brukar ju inte göra det så ofta förrens i slutet ...så vem vet kanske blir bebbe snart =P.....tror inte jag går tiden ut iaf... (HOPPAS på det med ) hehe..

drar till kalmar imorn igen som det ser ut=P.. farligt farligt hahahaha...

• Greksmurfen

go kväller.... här håller  det på å packas, ska dra till svärpäronen i kalmar stannar där till lör.....på fre blir det kalmar stad =P.....en liten stund iaf=)...

svårast e ju alltid å packa barnens lr hur =P...??
    råkade blir lite mer HKLÖÖ idag med =P ovanligt=P

blev en pop jacka till maxen för 50% till hösten, ett par pop shorts sen shoppade jag lite på 50% på vår barnsecondhand butik =) de hade halva på alla skor å kläder.. så det blev en body å mössa katvig till lillan å sen tén till katvig mössa... så gott som nya=)....

• Greksmurfen
    solouniko skrev 2010-07-10 00:19:56 följande:
    Ja, så fort man tror man kommer framåt så kraschar det igen!
    rea???? vem vart? sida?? =P..........
    ja nu vaknade greksmurfen till liv...=D

kokat klart sylten nu men guuuuuuuud vilka svullna fötter.. hade jag haft en elefantkosty hade ja inte behövt använda elefantfötterna för dem e inbyggnda just nu)=P
  • Greksmurfen

GAHHHHHHH va varmt det är.... vill inte vara höggravid mer... nu e det fanken värkning för bebben.....
    ska på forlossnignssamtal till läkaren på tis..... tro ni man blir inlagd om bebisutplock om man ber redigt snällt Drömmer...

mina fötter å ben e som fotbollar å h ja allt e bara blurk ....tror dunis håller med på den punkten med =P

• Greksmurfen

gokväller=)

precis varit ute på promenad med make, max å hund=) sååå mysigt utan den starka solen=P.... maxen ville ju självklart i å bada=P när vi passerade sjön ..hihi

imorn bär det av tll ölands djurpark med Malou å c.o =) mysigt..
    tänkte att det borde vara lagom för maxen....få passa på å unna han en semestertripp innan lillasyster kommer=)-.....

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-07-11 21:15:10 följande:
    Går det bra med kok-korv i termos och bröd? Och så lite gurkstavar, morotsstavar, riskex och frukt. Så fixar du ketchup+senap och dricka till oss? (jag dricker helst cola, Maia mer eller festis) Gabbi fixar eget, skulle ha mimosasallad o mackor eller vad hon pratade om.
    jo det blir bra.... (kolla innehållet bara ;) ) ska ta in kylväskan å frysa lite klampar med ... så blir det nog kanon <=)
  • Greksmurfen

hejhej=).....
    precis varit hemkommen från läkarbesök.... ev ser det ut som en liten bebbe vill komma att titta ut i nästa vecka ;).....

hmm e bra sugen på en till klädbeställning bara för det=P....mysgrodan hd ju en hel del fint kvar...=P

hmmmm borde ta å tvätta upp bb-väskans kläder å dona lite..hmmm vad ska man ha med =P...kommer ju inte kunna välja första kläder..hihi... få be er lite om råd sen ;)....

för övrigt så var jag, maxen å make med Liljan å fam igår på öland.... vi hade det verkligen toppen =)... kommer blite bilder....

• Greksmurfen
    Duntoffla skrev 2010-07-13 16:35:50 följande:
    God dag!

Hua, vad varmt det är idag! Brukar inte gnälla men nu är jag genomvarm och vill helst ligga i en lagom tempererad bassäng hela dagarna.Spännande! Har du börjat öppna dig eller vad? När är BF?

Jag gjorde en liten halvdan BB-väska förra veckan då vi åkte bort. Här blir det mest icke-danskt som första plagg utom små Babuschkor och Molos blå med vita bubblor/prickar.
    har bf 2 aug.... men pga av lite omständigheter så har ja fått tid för igångsättning nästa vecka:)...... dock så ville hon ju bara sätta og¨ng om man var mogen... lr allrahelst heter det juh...
    men idag var ja öppen 2 cm å halvmogen lr va man ska säga =P... men hoppas INTE hon kommer innan det e ja inte beredd på... hon får vänta 1 v till=)...
    hur går det för dej ???

hon kommer ju vara inte allt för stor .. för 1 vecka sen beräknades hon till 2600g så blir en lagom bebbe med andr ord... dock så blir det största som kommer med i stl 50.... tro det kommer bli lite ida T som får följa med här =) tror molo kommer bli på tok för stort...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17