Vi som shoppar danska barnkläder del 17
. Vill oxå shoppa till 50%....
. Vill oxå shoppa till 50%....gomron :S lr vad ska man säga 3,5-4 tim senare... jag å maxen skulle ju bara powernappa lite=P.....
känner lite smått panik nu med tanke på att ja ska till bm om 20 min =P hinner ju inte fixa middag än mindre käka ngt haha.....
tror all min shopping igår tog ut sin rätt idag hahahahaha eller va tror ni.. shopping som höggravid det e saker det =P
hejhej...=)
var hos bm idag.. å från att ha varit högt å rörligt så är nu lillan redan fixerad :O...........
kan iof förklara att halsbränann inte varit lika illa=P... komiska är att maxen fixerade ju sig aldrig...å 2:an brukar ju inte göra det så ofta förrens i slutet ...så vem vet kanske blir bebbe snart =P.....tror inte jag går tiden ut iaf... (HOPPAS på det med ) hehe..
drar till kalmar imorn igen som det ser ut=P.. farligt farligt hahahaha...
go kväller.... här håller det på å packas, ska dra till svärpäronen i kalmar stannar där till lör.....på fre blir det kalmar stad =P.....en liten stund iaf=)...
svårast e ju alltid å packa barnens lr hur =P...??
råkade blir lite mer HKLÖÖ idag med =P ovanligt=P
blev en pop jacka till maxen för 50% till hösten, ett par pop shorts sen shoppade jag lite på 50% på vår barnsecondhand butik =) de hade halva på alla skor å kläder.. så det blev en body å mössa katvig till lillan å sen tén till katvig mössa... så gott som nya=)....
GAHHHHHHH va varmt det är.... vill inte vara höggravid mer... nu e det fanken värkning för bebben.....
ska på forlossnignssamtal till läkaren på tis..... tro ni man blir inlagd om bebisutplock om man ber redigt snällt
...
mina fötter å ben e som fotbollar å h ja allt e bara blurk ....tror dunis håller med på den punkten med =P
gokväller=)
precis varit ute på promenad med make, max å hund=) sååå mysigt utan den starka solen=P.... maxen ville ju självklart i å bada=P när vi passerade sjön ..hihi
imorn bär det av tll ölands djurpark med Malou å c.o =) mysigt..
tänkte att det borde vara lagom för maxen....få passa på å unna han en semestertripp innan lillasyster kommer=)-.....
hejhej=).....
precis varit hemkommen från läkarbesök.... ev ser det ut som en liten bebbe vill komma att titta ut i nästa vecka ;).....
hmm e bra sugen på en till klädbeställning bara för det=P....mysgrodan hd ju en hel del fint kvar...=P
hmmmm borde ta å tvätta upp bb-väskans kläder å dona lite..hmmm vad ska man ha med =P...kommer ju inte kunna välja första kläder..hihi... få be er lite om råd sen ;)....
för övrigt så var jag, maxen å make med Liljan å fam igår på öland.... vi hade det verkligen toppen =)... kommer blite bilder....