Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-03-21 14:40:23 följande:

Bra! Saknar ju dej här.

Härligt med fin post!

Hjärta

Var tvungen att köpa den vita NS klänningen/tunikan till Ella till slut, nu återstår bara att se hur jag tycker den sitter på
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-21 15:44:07 följande:
    Busbellan-- Vilken fiiin post!! Vilken strlk har du på Katvig klänningen till Ella?
    Efter velande blev det 104 och det var tur det för större hade blivit för stort
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-21 15:40:25 följande:
    Blööö.. Mitt Lilla Spöke är som förbytt, sur och tvär, vill inte sova bara tutta tutta tutta, strulat sen kl 01 i natt och NU somnade hon liksom Obestämd *mamma trött*

Hoppas på lite trevlig post idag som upp piggare   Borde nästan få ETT paket iallafall
    Hoppas verkligen du får lite fin post idag då, det kan du behöva
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-03-21 17:09:04 följande:
    Busbellan: Åhhhhhhh så fint det lila randiga var! Måste ju ha!

Tack
    Ja, den måste du nog ha
  • Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-21 18:51:49 följande:
    Hoppar in en snabbis innan det är dags för saga...

Har mått lite små dåligt senaste veckan då jag trodde min anställning tog slut den siste maj...

Idag kom jag till jobbet, men samma lite tråkiga inställning då jag trivs sååå himla bra på denna arbetsplatsen. Iaf så kommer en kollega framtill mej ganska så direkt och säjer: - Jag har löst ditt jobb, du får mitt ett tag......

Hon ska ha bebis i sep och efter överläggning med chefen så kom dom framtill att jag är den bästa för hennes tjänst, jag finns redan i företaget, jag är pigg och glad och har viljan att lära Stenen släppte från mitt hjärta! Jag har iaf garanterat jobb till hösten 2012, LYCKLIG!

När jag sen kom hem kastade jag mej in på skatteverkets hemsida, DUBBEL LYCKA och jag längtar som F*N rent ut sagt till midsommar!
    Åh grattis vad roligt!
    Både till jobbet och skatten

Jag blev med rätt nöjd
  • Busbellan

var håller alla hus?
    nu när jag har en lugn kväll så får ni komma hit och hålla mig sällskap

E somnade framför tv:n vid 18 och A somnade redan vid 20, händer typ aldrig om han inte är sjuk så man börjar ju fundera på vad som är på gång

• Busbellan
    lillronya skrev 2011-03-21 20:57:56 följande:
    Jag är här
    Men det var så tomt i tråden så jag har letat finklänning till A istället.
    hittar du något?
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-03-21 21:07:20 följande:
    Nä jag är för kräsen.
    Men visst är det svårt att hitta finkläder!
    Här används så sällan finkläder så jag letar alltis efter nåt som är tillräckligt fint för fest, men ändå går att använda till vardags sen, det är inte det lättaste
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17