Busbellan skrev 2010-04-08 19:45:34 följande:
Gokväll Pust, en heldag hemma själv med alla tre barnen tar på krafterna Tur att det var så skönt väder så man kunde spendera dagen ute i trädgården.och så måste jag beklaga mig lite över ortopedtekniska där vi köper August skor Alltså man kan ju tycka att de borde vara kunniga på såna ställen, men för tredje eller fjärde gången har August fått hem för små skor därifrå
n.De kollar innermåttet i skon, INNAN hans inlägg ligger i, sen när inlägget kommer i blir ju innermåttet typ en cm mindre eftersom de tar lite plats, men detta lyckas de ALDRIG tänka på.Sambon var där med honom denna gången så han tänkte väl inte på att säga till dem att mäta skon igen (vilket man inte borde behöva säga till, alla vet väl att skon bir mindre med en extra sula i)Detta var liksom droppen idag, allt känns bara sååå jobbigt just nu, det är möten hit och möten dit om August. Mycket eftersom han ska börja särskolan till hösten och JAG ORKAR INTE MER!Vill bara att allt ska flyta på nu, så minsta lilla motgång tar knäcken på mig.Skulle egentligen behöva sätta mig och göra både schemabilder och pecsbilder. Måste fundera ut August kortistider i sommar redan nu, måste ringa kommunen för att A ska få taxi till skolan till hösten.Möte på hab och med lss-handläggare nästa vecka, läkarbesök samt möte på dagis veckan efter det. Och till allt detta måste jag vara förberedd på ett eller annat sättSådär nu känns det lite bättre när jag fått gnälla av mig lite
Godkväll!
Men sådär vimsiga får de ju inte vara på ett sånt ställe!!
Och vad du har mycket att tänka på nu. Kramar om
Gnäll hur mycket du vill!