• MammaT

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

jätte snygga

• MammaT
    Smultronhjärta skrev 2010-05-24 19:07:30 följande:
    Nu är jag lite knäckt..Lova måste in på sjukhus Hon blir bara slöare så vi eller rättare sagt maken måste dit och ta reda på vad som felar och sätta dropp. Han är sjuk också men ändå så pass pigg att han klarar vara med henne jämfört med att ta hand om en väldigt understimulerad Max..
    oj hoppas allt bli bra snabbt
  • MammaT

så snygga idaT saker i bildtråden men har dom släppt något denna våren eller äre det gammalt

• MammaT
    h80 skrev 2010-05-27 16:25:01 följande:
    de har släppt det rätt nyligen, men går inte att köpa i svenska affärer, utan bara i deras egna webbshop
    inte konstigt att jag inte har sett det innan då
  • MammaT

Solouniko vad har du för storlek på millas prästkragejacka och vad har du för storlek på hennes grön softjacka

• MammaT
    SmillaMilla skrev 2010-05-29 17:28:56 följande:
    Everlonn: Fy för sådana morföräldrar!!!! Hoppas att du kommer iväg i alla fall! Smultronhjärta: Vilken underbar sambo du har!!!! Fast min var nog ganska snäll han med i dag, kom hem med en mobil till mig
    va snällt
  • MammaT
    solouniko skrev 2010-05-29 18:44:06 följande:
    Milla har 80 på prästkragejackan och den är lite stor men helt ok Softshelljackan är småå så den har hon 86 på och den sitter bra
    tack jag funderar fortfarande på prästkragejackan har funderat nu hela våren snart är det onödigt att köpa den
  • MammaT
    Milliz skrev 2010-05-29 20:53:04 följande:
    Jag håller med! Prästkragejackan är ju lovely Hej förresten!
    solouniko skrev 2010-05-29 20:49:33 följande:
    Do IT Den är uuuunderbar
    tack då slår jag till
  • MammaT
    Milliz skrev 2010-05-29 21:01:55 följande:
    Till hösten hoppas jag att jag också kommer iväg på salg Det skulle vara så kul!
    då ska jag med dit till dess har jag börjat jobba så kan jag spara ihop pengar nu blev det för mycket med semesterresan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17