Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej i tråden!
    Vad händer här??

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Mawe123 skrev 2010-04-08 16:12:10 följande:
    inte mycket, deppar över liten Lovas kamp och sitter på händerna för att inte knappa in en order på busloppans utökade rea.
    Usch ja, stackars Lova och familjen. Läser bloggen varje dag och hoppas alltid att de ska ha kommit på nåt bra istället.

Ja den där busloppan, ja. Sitter också på händerna.
    FL Lisa skrev 2010-04-08 16:15:09 följande:
    hej hej. här händet inte mycket.har åkt på riktigt shoppingtorka vilket är bra för plånboken men rätt tråkigt när det aldrig dyker upp något skoj i brevlådansjälv då?
    Jag har precis varit hos cillen och i Helsingborg och shoppat lite. Fast mest mat.
  • lillronya
    FL Lisa skrev 2010-04-08 16:20:50 följande:
    vad blev det hos cillen?
    Bara en NS-tröja. Den turkosa långärmade. Har snart hela kollektionen tror jag....
    Köpte en present också. Den söta fjärilsklänningen.
  • lillronya
    FL Lisa skrev 2010-04-08 16:26:33 följande:
    NS kan man inte få för mycket av jag fick just erbjudande om shoppinghjälp från mässan i göteborg så nu sitter jag också här och funderar över om det verkligen inte är något NS jag vill ha...men jag kan inte komma på något :-O
    Nä NS kan man verkligen inte få för mycket av!

Åh ett sånt erbjudande skulle jag med vilja ha! JAg hade önskat knickers, ett par blå och ett par rosa.
  • lillronya
    FL Lisa skrev 2010-04-08 16:29:29 följande:
    finns det blå knickers? är det en tjejmodell eller kan det tänkas fungera på Alvin? Har nog aldrig sett såna
    Ja det finns jeansblå knickers och de är ingen tjejmodell utan lika unisex som alla de andra jeansen.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-04-08 19:45:34 följande:
    Gokväll Pust, en heldag hemma själv med alla tre barnen tar på krafterna Tur att det var så skönt väder så man kunde spendera dagen ute i trädgården.och så måste jag beklaga mig lite över ortopedtekniska där vi köper August skor Alltså man kan ju tycka att de borde vara kunniga på såna ställen, men för tredje eller fjärde gången har August fått hem för små skor därifrån.De kollar innermåttet i skon, INNAN hans inlägg ligger i, sen när inlägget kommer i blir ju innermåttet typ en cm mindre eftersom de tar lite plats, men detta lyckas de ALDRIG tänka på.Sambon var där med honom denna gången så han tänkte väl inte på att säga till dem att mäta skon igen (vilket man inte borde behöva säga till, alla vet väl att skon bir mindre med en extra sula i)Detta var liksom droppen idag, allt känns bara sååå jobbigt just nu, det är möten hit och möten dit om August. Mycket eftersom han ska börja särskolan till hösten och JAG ORKAR INTE MER!Vill bara att allt ska flyta på nu, så minsta lilla motgång tar knäcken på mig.Skulle egentligen behöva sätta mig och göra både schemabilder och pecsbilder. Måste fundera ut August kortistider i sommar redan nu, måste ringa kommunen för att A ska få taxi till skolan till hösten.Möte på hab och med lss-handläggare nästa vecka, läkarbesök samt möte på dagis veckan efter det. Och till allt detta måste jag vara förberedd på ett eller annat sättSådär nu känns det lite bättre när jag fått gnälla av mig lite
    Godkväll!
    Men sådär vimsiga får de ju inte vara på ett sånt ställe!!

Och vad du har mycket att tänka på nu. Kramar om
    Gnäll hur mycket du vill!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-04-08 19:50:36 följande:
    Lillronya:Vad härligt att se lite bus i ögonen på E igen Vilken storlek tog du i klänningen?
    Ja det är skönt att han börjar bli sej själv igen.

Jag tog samma som du och smilla, 3-4 år.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-04-08 19:51:21 följande:
    Nej, det är så irriterande, känns som de är allmänt slarviga och alltid har bråttom
    Kass!
    Det får ju inte vara så. De borde veta bättre när de har ett sånt jobb.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-04-08 19:56:26 följande:
    Jag väntar hem en i större storlek, blev av att jag bytte för en gångs skull. Tror den hade känts för liten i sommar annars
    Ja just det ja. Men det blir nog bra till Ella.
    Tänkte att jag ska försöka få tag i ett par svarta hotpants eller mamelucker att ha under i sommar.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-04-08 20:06:52 följande:
    shit, gruppen har nu 322 bilder!!!
    Ja jag såg det!! Häftigt!!
    Men där är väldigt många som det står såld på, och det är lite surt när man blir sugen på nåt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17