Inlägg från: karmasus |Visa alla inlägg
  • karmasus

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ej sikke lej lagersalg i Köpenhamn

Vi afholder vores store forårs lagersalg med et hav af lækre varer fra 2010 kollektionen.

København, 2. april - 4. april, alle dage kl. 10 - 18
    ...Hal-D / Strandgade 95A / 1401 København K

• karmasus
    milizza skrev 2011-04-03 19:40:57 följande:
    Hej tjejer

Jag har en fråga som jag behöver ett svar på. Jag har handlat en hel dek molo från olika nät butiker under min dotters 4 år. Har vart nöjd och har aldrig behövt byta eller reklamerat något.

Nu köpte jag jacka och överdrags byxor till min dotter. Satte på henne det när vi skulle på promenad till affären. Efter 5 min springer hon och rammlar omkul. Och jag ser att det har blivit som en reva i byxorna
    Ganska stor också.

Jag har av mej till affären och vill reklamera, får till svar att jag kan skicka kläderna men att dom inte har en aning om det går,eftersom kläderna ska skickas vidare till molo. Då det är dom som bestämmer om dom godtar det som reklamation.

Jag tycker det låter jätte konstigt,då barnkläder ska hålla bättre än så. Och jag fattar inte varför affären inte kan bedöma detta själva?

Någon som vet om detta låter okej?

Tack så jätte mycket på förhand.
     Tycker kläder ska klara normalt slitage av barn inkl att ramla några gånger. Om affären är jobbig kontakta Molos agentur här i Sverige och berätta detta. (Onetwoten ... googla dem så hittar du adressen)
  • karmasus
    Vildängel skrev 2011-04-08 23:07:03 följande:
    Ni som brukar ha koll..brukar inte OTT ha utförsäljning i Sthlm oxå ? Hur får man reda på när i så fall ? Finns det ngt nyhetsbrev el liknande man kan anmäla sig till ? Såg även att ni diskuterat Salg..Danmark har nationaldag 5 juni så det datumet gissar jag går bort...synd att Kph ligger så långt bort...
    De har haft utförsäljningar i Stockholm tidigare. Du får maila dem och fråga =)  Sök på Onetwoten så hittar du all kontaktinfo.
  • karmasus
    SmillaMilla skrev 2011-04-21 19:06:09 följande:
    Hej, Någon som beställt från pops hemsida? Hur snabbt har ni fått orderbekräftelsen?
    Jag fick direkt
  • karmasus
    h80 skrev 2011-05-04 07:58:44 följande:
    ang. groupon, visst var det fler än jag som handlade då när det var babyshop? Nu när jag loggar in så behlver jag inte skriva in kontonummer för att kunna handla, Det är bara att klicka på köp, mina kortuppgifter är sparade. är itne det lite dumt? Då räcker det ju med att nån komme rpå mitt lösen så kan de logga in på mitt konto o handla
    Jag har också så (fast jag har valt paypal som extra säkerhet); när man köper något första gången kan man klicka i en ruta där man ber dem komma ihåg uppgifterna. Kanske var den förkryssad redan?  De gör så här eftersom det i botten är ett amerikanskt företag och de har lite lika bra bankrutiner som vi =)

Kontakta Groupon så tar de bort dina uppgifter.
  • karmasus
    Tjollabolla skrev 2011-05-05 07:27:08 följande:
    Godmorgon!

Å STOOOORT GRATTIS till Solouniko! Myyysigt med lillasyster!

Nu är ju lekmer dealen avslutad, borde man inte fått koderna då?
    Jag har fått min kod - finns i Groupon bland "mina köp". Fast de har nog gjort något fel för när jag försöker beställa så dras bara 1 krona istället för 250 kr haha. Jag har mailat och gnällt lite =)
  • karmasus

Förresten... Groupon har lagt upp lekmer-erbjudandet igen så det går att shoppa fler presentkort om man skulle vilja det =)

• karmasus
    Tjollabolla skrev 2011-05-05 10:14:25 följande:
    Nu funkade det
    Japp =)

Fast nu har jag lyckats med konsttycket att sidan hängde sig vid betalning så koden är förbrukad fast beställningen och betalning inte gått igenom =)  
    Dax att maila kundtjänst igen då...
  • karmasus
    solouniko skrev 2011-05-06 15:24:00 följande:
    Tack för gratulationerna både här på på FB Nu ska jag shoppa giiiirly
    Stort Grattis!
    Så otroligt söt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17