milizza skrev 2011-04-03 19:40:57 följande:
Hej tjejer
Jag har en fråga som jag behöver ett svar på. Jag har handlat en hel dek molo från olika nät butiker under min dotters 4 år. Har vart nöjd och har aldrig behövt byta eller reklamerat något.
Nu köpte jag jacka och överdrags byxor till min dotter. Satte på henne det när vi skulle på promenad till affären. Efter 5 min springer hon och rammlar omkul. Och jag ser att det har blivit som en reva i byxorna
Ganska stor också.
Jag har av mej till affären och vill reklamera, får till svar att jag kan skicka kläderna men att dom inte har en aning om det går,eftersom kläderna ska skickas vidare till molo. Då det är dom som bestämmer om dom godtar det som reklamation.
Jag tycker det låter jätte konstigt,då barnkläder ska hålla bättre än så. Och jag fattar inte varför affären inte kan bedöma detta själva?
Någon som vet om detta låter okej?
Tack så jätte mycket på förhand.
Tycker kläder ska klara normalt slitage av barn inkl att ramla några gånger. Om affären är jobbig kontakta Molos agentur här i Sverige och berätta detta. (Onetwoten ... googla dem så hittar du adressen)