Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2010-04-10 22:26:26 följande:
    Go kväll brudar!! tänk i morgon har jag varit mamma i 12år, de ni
    Häftigt!
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-10 22:23:09 följande:
    Tror det ska vara ännu bättre erbjudande denna helgen Har i alla fall hört att det brukar vara kaos bland barnvagnarna då
    Åhhhh kanske de har rosa vagnar där då
  • SmillaMilla
    stökmamma skrev 2010-04-10 22:33:24 följande:
    *nu måste jag få ot skrika lite..* hur f-n ska man reagera när man man får inkassokrav på sammanlagt 11308 EURO???? jag har fått 2krav och gubben 1 på samma firma från samma företag, från 08 och i börja på 09
    Ehhh och ni har köpt det som företaget säger?
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-10 22:36:51 följande:
    Ja, en rosa sitty hade inte varit fel Men vi har ju en sitty redan så de känns lite onödigt för mig att köpa en ny, lär ju inte användas så länge till

Efter sommaren skall jag placera vagnen hos farmor, som bor bredvid Sveas dagis, ja om hon vill hämta henne lite nu o då
  • SmillaMilla
    stökmamma skrev 2010-04-10 22:38:54 följande:
    kravbrevet är från finland via svenska firman och NÄE, vi har inte handlat där på kredit, tror jag handlat i den butiken 2ggr i vuxen ålder och betalat kontant. det är såå sjukt så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta
    Men fy! Vad säger inkasso då? Det måste ju gå att lösa!
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2010-04-11 08:04:58 följande:
    En fråga ang. fb? Det står ju barnkläder, men får man lägga ut vuxen oxå? Me&i? Jag har matchande vuxen o barnkläder. Men det är kanske dumt?
    Det får du säkert göra. Jag la ju nyss ut ns så
  • SmillaMilla
    didda skrev 2010-04-11 08:14:39 följande:
    Ahhh, misstänkte att de tagit slut! Skit också! De är ju såååå underbara! Om någon i tråden har eller vet någon som vill sälja sin lila i strl 86 eller 92 så hojta till! Tack för svaren iaf!
    Vad söker du?
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2010-04-11 08:19:03 följande:
    har du lagt ut vuxenkläder?
    Nej det har jag inte. Men tänkte på sådant som inte var danskt. Men jag tycker klart att du kan lägga ut meadi vuxen kläder.
  • SmillaMilla

n

ängeln83 skrev 2010-04-11 17:02:30 följande:
    Hallå igen. Åååh vilket underbart väder vi fick idag, 15 grader i skuggan. Har varit ute och hälsat på sambon på hans jobb och Liam fick såklart åka hjullastare. OT men vi ska på dop nu i maj, letar efter en klänning till Meja, vad tycker ni om denna?, är den för mycket? www.kappahl.com/ProductImages/KAW_329029_F_1....
    nja inget vidare tycker jag. Finns så mycket annat fint.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17