Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Butte, vilken storlek ska jag ta till Milo i lila katvigen?? Kan han ha 104? Det borde han väl? Annars är 116 nästan o det lär väl bli enormt...

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Äh nu blev det en 104. Och en sommarsuit till Lia i samma fiiina lila . Tog 68, borde passa i sommar...

Butte: Åh jag vet inte allt jag shoppat, men det är mest ot. Leggings, enormt många klänningar , bodys, byxor... Kul med paket

Bubblan: Jag vet hur det känns, jag är oxå supernojjig på sånt. Man får ta en dag i taget helt enkelt... Det kommer säkert gå jättebra!!

• Tjollabolla

Godmorgon!

Inledde morgonen med shopping på Pixiekids rea Plastisock body och leggings i fiiina lila/gula. Hoppas nu bara inte det är så enormt stort som plastsock varit innan för då lär det väl inte passa förrän  till hösten...

Ser att det pratas salg. Jag har fått acceptera att det blir ingen salg denna våren för mig. *SNYFT*

• Tjollabolla
    Kristyr skrev 2010-05-02 10:57:00 följande:
    blir nog ett par plastisockleggnings från pixie tror jag..Lila/gula plastisock superfint, men det väntar jag med om jag nu kan köpa nått sånt..Tjolla> De är nog inte direkt mindre i storlek skulle jag tro
    Åhh men det kan ju en grabb med ha! Jag vill ha t-shirten till Milo!

Nej risken är väl att dom är lika stora fortfarande... Lia har ett set i 50/56 som passar preciiis nu, det rosa/gula och nu är hon 61 cm lång. Men det är ju så svårt med dubbelstorlekar! Kan ju inte köpa 50/56 att ha i sommar precis och 62/68 är säkert stort. Har en rosa/gul suit som väntar i den storleken och den är ENORM...
  • Tjollabolla

Godkväll!

Hade visst vunnit ytterliggare 2 auktioner på Tradera nu när vi var iväg. Himmel, vad jag väntar paket. Tur jag är hemma om dagarna

Allt bra med alla?

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2010-05-02 20:45:23 följande:
    Ja visst är han ursöt?! Försöker febrlit komma på ett bra namn till honom nu. Godkväll!Roooligt med många paket ju! Allt är bra här. Hos er med?
    Jaaa visst är det kul med paket
    Ja allt är bra här! Söndags ångesten har kommit bara, vi är så förbannat trötta på sambons jobb. Det är så tråkigt att han är iväg hela veckorna

Nu måste jag kolla i BT vad det är som är så sött! *nyfiken*
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2010-05-02 20:55:59 följande:
    Men Tjolla, kommer han inte ens hem på kvällarna längre?Måste vara jättetråkigt för alla.
    Nääe, han ligger iväg hela veckorna. Skittråkigt! Han är konsult och nu när Sony Ericsson sa upp folk flyttade dom honom till Helsningborg. Så det tar nästan 1½ timme enkel väl att köra... Så han är där hela veckorna, han försöker jobba in fredagen men det går inte alltid. Han har varit där sen början av december. Vi är måttligt trötta på detta!
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2010-05-02 21:13:38 följande:
    Ska fota massor när han har kommit hem. Var och kikade på honom idag. På onsdag fyller han fyra veckor.
    Såå otroligt söt! Jag tycker han ser ut att heta Molo Eller Bosse
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2010-05-02 21:11:24 följande:
    God kväll! HKLÖÖ x 2 från TS har det blivit här. Men jag är så glad för den fina velouren www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&ID=... www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&ID=... Vad händer här?
    Åhhh finaste finaste! ÄLSKAR den småfolkdressen. Det enda jag har sparat från milo som Lia ska ha, kunde inte med att sälja den. Underbara katvig jackan med, riktigt bra köp!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17