• xmari

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 18:23:11 följande:
    Ihhhhh... Å vad jag hoppas du har rätt

Jag gillar inte de här smygandet, tycker det är läskigt   Vill VETA och KÄNNA!!

Med Bubblis fick jag ju en hinnsvepning den 21:a på dagen, då va jag enl BM öppen 4 cm utan att ha känt ett smack, sen föddes hon vid 07 på morron den 22:a
    xmari skrev 2011-01-16 18:15:35 följande:
    Trodde mitt var på g på dagen när min tvåa kom. Lite småblödningar och värkar men så stannade det hela upp. Gick och la mig runt 9 tiden och DÅ började värkarna. 3 timmar senare var hon här.
    Låter toppen ju   Ska visa bebis ditt inlägg så h*n ser vad man kan göra tack! Verkar behövas en del tummar
    Håller också tummarna för bebbe!! Och avundas dig lite. Tycker det är en helt otrolig känsla att föda!! Och det är 1000 gånger lättare andra gången!!
  • xmari
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 18:32:32 följande:
    Ja kanske ska slå dem en pling ändå? Vilken tur att din mamma tvingade in dig Fy och föda barn hemma

Sex är verkligen INGET jag kan just nu, fyyyy   Bara irriterad på gubbskrället som pratar om fotbollsmatchen han måste se kvart i nio *morr*
    xmari skrev 2011-01-16 18:27:39 följande:
    Håller också tummarna för bebbe!! Och avundas dig lite. Tycker det är en helt otrolig känsla att föda!! Och det är 1000 gånger lättare andra gången!!
    De här är min 5:e gång   Har bara blivit värre och värre för var gång
    Ja då ligger jag i lä! Men jag är en av de få kanske som älskar att föda. Lillan kom snabbt som attan och vägde nästan ett kilo mindre än storebror när hon kom. Så det kanske är därför det var lättare.
    lillronya skrev 2011-01-16 18:17:16 följande:

Villervalla har jag köpt från.

Men det borde väl annars finnas på lindex, HM, kappahl eller pop?

Visst är Villervalla stora i storleken btw. Storlek 80 i kjol till en 86 body kanske?!
  • xmari

Någon som har koll på någon dansk, finsk eller norsk butik med helt ok frakt som säljer ej sikke lej? Eller ja, egentligen från vilket land som helst... Är ute efter deras House mönster. Blev helt kääär i det när jag satte det på lillan. Hon passade verkligen superbra i dom färgerna!

• xmari

Det här. Ser inte så mycket ut för världen men den var verkligen såååå fin på! Vi har tunikan men vill ha klänningen och den här sparkdräkten också...

• xmari
    Busbellan skrev 2011-01-16 22:31:14 följande:
    Tycker det ser riktigt fint ut, men jag är ju svag för lila
    La ut en bild på lillan i bildtråden. Me love it!!
  • xmari
    Buttelina skrev 2011-01-16 22:40:55 följande:
    vilken goding
    Taaack! Hjärta
  • xmari
    Busbellan skrev 2011-01-16 22:47:07 följande:
    Sååå söt! Och en go kille var där ju också Hjärta
    Tack!!! Hjärta
    lillronya skrev 2011-01-16 22:50:49 följande:
    Supersöt!
    Och du har köpt den lurven jag vill ha. Så himla fin!!
    Tack igen och jag är så glad för den! Beställde när zillisen hade halva men så hade den tagit slut och hon hade glömt att säga till så jag fick den för halva priset! {#emotions_dlg.flower} Såååå fin!
    solouniko skrev 2011-01-16 22:56:30 följande:
    Vilken stl vill du ha i sommarsuiten? Drömmer
    80 eller 86! Har dock kanske hittat på en affär men 39 spänn i frakt är dyyyyrt för en suit tycker jag.. Snål! Skrikandes

• xmari

Ang tradera... Shit vad PoP går bra! Nästan så man letar lite extra i lådorna efter att sälja lite sånt och köpa annat istället... Tungan ute Tycker de gör ganska tråkiga kläder, dock är windfleecen grym i babyoverallen! Behöver nästan inget annat till lillan...

• xmari
    Buttelina skrev 2011-01-16 23:24:18 följande:
    hmm roade mig precis inne i barnens gaderob. dom har visst 63par molo leggings varav 19st är nya med lapp Drömmer. sen alla katvig leggings typ 20st och inte tala om alla ot.. säkert 100-110 par leggings Tyst ouups
    Ha ha ha ha. Det var 20 barn du hade va?! Men leggings ÄR bra!
  • xmari
    solouniko skrev 2011-01-16 23:32:33 följande:
    Villen sötis i BT Okej, har en i 80 som ska säljas iaf Drömmer Ja, frakten kan verkligen vara galet irriterande speciellt när man bara vill ha ett plagg!
    Buttelina skrev 2011-01-16 23:24:18 följande:
    hmm roade mig precis inne i barnens gaderob. dom har visst 63par molo leggings varav 19st är nya med lapp Drömmer. sen alla katvig leggings typ 20st och inte tala om alla ot.. säkert 100-110 par leggings Tyst ouups
    Hoppsan Kertsin Där går det ingen nöd Milla har bara 11 st men å andra sidan så har jag ju precis bara börjat I looove jr leggingsen!
    Det är skönt att hänga här med er andra "galningar" Då känner man sig inte lika knäpp längre utan mer "normal".

Vill nog helst ha 86.... Men jag hör av mig om jag ändrar mig! Tack iallafall!!  {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17