Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-07-17 10:53:24 följande:
    jag ska dit Glad  inboxa om du vill
    jag vill ju dit...kommer du köra dit??
    frågan e ju om man får lifta med från centralstationen kanske då=)??
    tro det e lättare att ta lillan på tåget än i bilen om man ska kunna plocka upp henne etc....
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2010-07-17 11:30:49 följande:
    jag kör, men jag vet inte om vi får plats i bilen.........framsätet är upptaget av stora tjejens bilstol o den går inte att ta bort, o jag ska ha min lilla med, så hon sitter bak. + en kompis som ska med. Du o din lilla behöver ju 2 platser. Men det kan hända att min kompis kan köra själv o då funkar det ju (om du har bilstol till din lilla med)
    jo tar med babyskyddet isåfall....
    vi kan ju se när det närmar sig ;)... om maken min släpper ibväg mej hehehe för  en shoppingtripp=P
  • Greksmurfen

hmmmmm varför nämnde ingen att det var lördag idag =P ja skulle dra iväg å fynda lite OT kläder å affären var ju givetvis stängd =S...
    hmm var vella ödet som sa till va=P hmm ja då får ja vella leta i webbutiker istället va ;)

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-07-17 22:47:34 följande:
    åh guuuud *HA-BEGÄR PÅ HÖGSTA NIVÅ* Tungan ute
    Buttelina skrev 2010-07-17 22:43:43 följande:
    jaaadå ett måste
    =D..................... hmmm på måndag kommer bb va=P........måste erkänna att jag känner mej en aningen pank=S....i nuläget måste inväbta förstärkning..... maken har redan valt en filt till lillan en eloide (lr hur det stavas) med camo... å lite rosa på då=P... det e hans stil.. men lillan måste ju ha en tunn filt till precis som maxen....
    åhhh e såå förälskad i den filten såååå fiiiiiiiiiin=)
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-07-17 22:56:23 följande:
    tisdag är det bb

riktigt fin den dära filten!!!!
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-17 22:54:13 följande:
    Oki, tack för svar! Kan nog bli lite stor till min lilla som bara är 74cm då. Hittade inte någon mindre storlek så jag antar att det är minsta. Känner ett sånt ha-begär för katvig just nu, måste ha alla fina ränderna nu när de finns på reaGlad
    njaa då blir det nog stor. men värd att bunka kanske
    tisdag.. hmm ja den dagen funkar kanske inte världsbäst haha.. då e vi på förlossningen å får vår lilla bebbe=)....
    om hon inte kommer innan......;)........
    hmm maken råkade se priset=S... tyckte inte det va värt att.. men hallå den e ju så gosig det gå å få har velour på ena sidan med juh....å lillan äger faktiskt bara EN filt än så länge =O....
    hmmm tänkte ev dra till OT utföräslningen den 4-5 aug om ja orkar med lillan då.. kanske vi kan ta oss en träff med butte=) ...
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-07-17 23:07:12 följande:
    oj är det så snart? sja du bli igångsatt eller??

klart vi får ta en träff
    jo om det inte sätter igång av sig själv så blir ja igångsatt på tis.. ska var på FL kl 8.00..... lite halvt nervöst sådär=P.. men samtidigt skoj å skönt att få ha allt överstökat....
    du ska inte till plastisock?!? den 4de? om ja kommer iväg då så kommer ju en liten nyföding följa med oxå ;).....goeseligos..=)
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-07-17 23:16:40 följande:
    åh vad najs snaaart bebbe då ju Hjärta. jag tror jag ska till plastisock, men vet inte säkert. är inte riktigt barnens stil.. eller jo jag gillar väderkläderna o citron/lime kläderna.. och sommarens lila/gula är ju fiiina! det är ju billigt där men det var visst litet och inte så stort utbud där sist.. och sen är det alltid så att står jag och väljer kläder en dag åt barnen så blir det aaaalltid molo ibland kantvig eller småfolk
    ja men du har ju nära så då kan du ju inte neka en tripp......

nehe dax å sussa nu=) natt inatt kära vänner=)
  • Greksmurfen

angående stl så har maxen faktiskt fortfarande nga tröjor (lång arm) i stl 86 och resten i 92 baby å han har ju aparmar å är nu ca 87cm kan ja gissa på å ca 13 kg......
    tro allt beror på vilken omgång det är på kläderna då det verkar skilja en hel del.....

• Greksmurfen
    stjärna4 skrev 2010-07-18 18:02:56 följande:
    Hur gammal och stor är ditt barn??Så då menar du att min 18mån 12kg och 81cm nog kan ha baby 92 i tröja nu till hösten?
    hmm jag komer ju ta det till min son som är 87cm ,13 kg och 20mån just nu.... skulle inte ta större.. ska ta baby med för den delen...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17