• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83

Hej hopp.

Sitter här och försöker hitta motivation till att rensa i tvättstugan, hur sjutton hittar man den? Ligger högar med kläder som aldrig används över hela rummet *urk*

Nån som vet om det går att få tag på Molos lila muddbyxor med rosa stjärnor i storlek 68?, jag är typ desperat

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-06 16:21:43 följande:
    Hej förresten Bubblis är hos farmor o farfar o busar idag, "blåsabubblorparty" stod på dagordningen Själv har jag sovit i flera timmar, håller nog på att bli sjuk Oooooorkar inte laga mat men orkar inte åka o hämta heller   Knuffa ut mig pliiiis
    Hoppas du inte blir sjuk! Kryapå i förebyggande syfte
    ängeln83 skrev 2010-05-06 16:55:33 följande:
    Hej hopp.Sitter här och försöker hitta motivation till att rensa i tvättstugan, hur sjutton hittar man den? Ligger högar med kläder som aldrig används över hela rummet *urk*Nån som vet om det går att få tag på Molos lila muddbyxor med rosa stjärnor i storlek 68?, jag är typ desperat
    Jag var också desperat efter de muddbyxorna Hittade tillslut på tradera
  • RååSa BuBBlan
    H I L L A skrev 2010-05-06 17:26:41 följande:
    Hoppas du inte blir sjuk! Kryapå i förebyggande syfte Jag var också desperat efter de muddbyxorna Hittade tillslut på tradera
    Tack söt {#lang_emotions_kiss} Mår lite bättre och åkte faktiskt och hämtade mat
    ängeln83 skrev 2010-05-06 16:55:33 följande:
    Hej hopp.Sitter här och försöker hitta motivation till att rensa i tvättstugan, hur sjutton hittar man den? Ligger högar med kläder som aldrig används över hela rummet *urk*Nån som vet om det går att få tag på Molos lila muddbyxor med rosa stjärnor i storlek 68?, jag är typ desperat
    Å låter som en tråkig syssla

Vet tyvärr inte var dom kan finnas men hojtar om jag ser dom
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • melizza
    Buttelina skrev 2010-05-06 13:57:49 följande:
    jag beställde den med djuren på från smvi och den gröna med katter på från funkybaby  heeelt underbara. den gröna är en av de fiiinaste småfolkisarna vi haft
    vilken storlek beställer du till Isabel?? hur lång är hon nu? Stella är nog ca 108 cm lång men 110/116 som köpte sist var jättestort och 98/104 är för smått *gaaahhh*

du måste visa bild med den fina katttröjan på Isabel sen.......
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-06 17:42:46 följande:
    Tack söt  Mår lite bättre och åkte faktiskt och hämtade mat Å låter som en tråkig syssla Vet tyvärr inte var dom kan finnas men hojtar om jag ser dom
    Jaaah, svårt att ta tag i det med nu jäklar fick jag mej ett ryck så nu är det gjort *sköööööönt*, 3 fulla sopsäckar slängde jag med gamla kläder och trasor, jag ääääälskar att slänga

Ah gulle du
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-06 17:56:41 följande:
    Jaaah, svårt att ta tag i det med nu jäklar fick jag mej ett ryck så nu är det gjort *sköööööönt*, 3 fulla sopsäckar slängde jag med gamla kläder och trasor, jag ääääälskar att slänga Ah gulle du
    Nu inspirerade du mig

*går o röjer*
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • Buttelina
    melizza skrev 2010-05-06 17:54:20 följande:
    vilken storlek beställer du till Isabel?? hur lång är hon nu? Stella är nog ca 108 cm lång men 110/116 som köpte sist var jättestort och 98/104 är för smått *gaaahhh*du måste visa bild med den fina katttröjan på Isabel sen.......
    köper 110/116. 98/104 är på gränsen tycker jag med. men det ska nog funka med 110/116. lite stort men..
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-06 18:03:04 följande:
    Nu inspirerade du mig *går o röjer*
    Hihi You go girl.
    Jag ska fortsätta så fort barnen somnat.
    Herregud vad jobb det krävs för att hålla huset fint, ibland önskar jag vi bodde i en liten pyttig lägenhet istället.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • nettan1016
    ängeln83 skrev 2010-05-06 18:21:48 följande:
    Hihi You go girl.Jag ska fortsätta så fort barnen somnat.Herregud vad jobb det krävs för att hålla huset fint, ibland önskar jag vi bodde i en liten pyttig lägenhet istället.
    Ja hus är ett elände ibland. Igår och idag har jag storstädat huset. Bra att passa på när man ändå vabbar. Evelina är så nöjd om hon får en dammtrasa och gå och torka på alla möjliga saker. Det som är bra med det är att hon dammar saker som jag missar eller ignorerar.{#lang_emotions_laughing}
    Hon gillar att göra saker som jag gör och ibland kan ju det vara bra.
    Mamma till Samuel och Evelina
  • nettan1016

Och tala inte om gräsmattan som måste klippas jämt och ständigt känns det som. Och sen har maken mage att strö på gödsel.{#lang_emotions_demon} Och sen är han nästan aldrig hemma och klipper det. Det enda glädjande är att det är bra motion och nu är ungarna så stora så dom sköter sig själva under tiden i alla fall.

Mamma till Samuel och Evelina
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17