• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2010-05-06 19:19:13 följande:
    Borstar man tänderna framför spegeln? Gör jag nog aldrig trots ett väl fungerande badrum... Massa bus? Ja om det bara vore så, Marcus sätter ju upp världens mest tillgjorda flin när kameran åker fram...
    Har för mej att man gör det. Men jag kan ha fel, det är ju så längesen jag hade en.

Trodde jag skulle skämmas ihjäl när tandläkaren en gång sa till nåt av barnen att titta noga på tänderna i badrumsspegeln när hon borstade, så att alla tänderna blev rena och fina. Så säger ungen att vi borstar tänderna i köket och har ingen spegel.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • melizza
    Buttelina skrev 2010-05-06 18:57:07 följande:
    nä hon vill inte ta av sig katttröjan haha hon tyckte att andra tröjan var en pojktröja *det är alexanders* sa hon
    ha ha tokunge.......du får visa den en annan dag då
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-06 19:13:54 följande:
    den finns ju i en annan färgställning om hon gillar den bättre hos ajabaja
    bruna kantband
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-05-06 19:43:56 följande:
    bruna kantband
    Kom på det när jag kollade andra gången, tyckte nämligen dom såg lila ut först
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • Lalalong

Jag är lite efter ibland Men Busbellan: Var har du köpt de heeeelt underbara crocsen i BT?
    Jag var inne på att köra på ett par Mary Jane i år igen till Klara. Hon hade ett par röda förra året som var jättesöta. Men om jag hittar sånna cayman som de i BT så slår jag till på sånna istället!! {#lang_emotions_tongue_out}

Klara 060504, Alva 100117
  • ängeln83

Godkväll

Här kämpar vi fortfarande med nattningen av Liam, nu har vi bestämt att nappen ska bort på riktigt. Trodde det skulle bli hyfsat enkelt eftersom han aldrig ha den på dagarna utan bara när han somnar på kvällen men så enkelt är det visst inte.
    Nån som har några bra tips på hur man kan underlätta avvänjandet?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-05-06 20:14:36 följande:
    GodkvällHär kämpar vi fortfarande med nattningen av Liam, nu har vi bestämt att nappen ska bort på riktigt. Trodde det skulle bli hyfsat enkelt eftersom han aldrig ha den på dagarna utan bara när han somnar på kvällen men så enkelt är det visst inte.Nån som har några bra tips på hur man kan underlätta avvänjandet?
    Godkväll!!
    HAr inte så mycket erfarenhet ev nappavvänjning men antar att det bara är att vara konsekvent och inte ge sej. Den hårda tråkiga vägen...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Greksmurfen

vill ni handla crocs billigt så kan ja rekomoendera www.taylorshoes.com (obs ej min affär)

kom håg att inte handla över 500sv kr bara då får man tulla å det e onödigt, skriv sen att de ska markera det som gåva=)...
    ska själv beställa ett par nya till sommaren.. mina vågar man kanppt ha mer =p finns inga räfflor under =P sen måste ju maxen få ett par med...

mamma till Maximilian född 081028
  • Busbellan
    Lalalong skrev 2010-05-06 20:08:42 följande:
    Jag är lite efter ibland Men Busbellan: Var har du köpt de heeeelt underbara crocsen i BT? Jag var inne på att köra på ett par Mary Jane i år igen till Klara. Hon hade ett par röda förra året som var jättesöta. Men om jag hittar sånna cayman som de i BT så slår jag till på sånna istället!!
    Dom är köpta på intersport
    Älskade dom med en gång (och Ella med)
    Mamma till Nora, August och Ella
  • melizza
    ängeln83 skrev 2010-05-06 20:14:36 följande:
    GodkvällHär kämpar vi fortfarande med nattningen av Liam, nu har vi bestämt att nappen ska bort på riktigt. Trodde det skulle bli hyfsat enkelt eftersom han aldrig ha den på dagarna utan bara när han somnar på kvällen men så enkelt är det visst inte.Nån som har några bra tips på hur man kan underlätta avvänjandet?
    Med min stora dotter så försökte jag 3 ggr och jag var himla dum som gav mig dem två första gångerna men kvällarna blev bara för jävliga när hon skrek och skrek men sista gången vi tog bort dem så gav hon dem till tomten på jul och det var mycket lättare för det var liksom hon själv som hade gett dem till han och hon accepterade läget mycket enklare.......med Stella gjorde vi likadant.....hon gav sina nappar till tomten i julas och hon grät första och andra kvällen men sen var det bra och hon har aldrig mer frågat efter dem

jag vet inte om jag var till stor hjälp men.......det finns sådana som gett sina nappar till kaninerna på Liseberg
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17