• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2010-06-30 21:58:06 följande:
    Aha. Då e han ju borta en hel del även om han e hemma varje natt... Vi pratade om det på vår tjej kväll på pizzerian för ett par veckor sen.. jag hade nog aldrig fixat att leva ihop med en man som e hemma 17 varje kväll typ.. Även om det är J...vligt tufft när V e borta lör-fre så är det såååå skönt att kunna strunta i röran här, knappa lite på datorn och få välja tv program själv
    det va ganska skönt när han jobbade 7-16 med.. men.. ja.. vet inte..
    jag kan sitta vid datorn när jag lagt barn.. kan kolla tv..
    MEN. jag får ta 3 trötta dagis/skolbarn på em jämt.. o handla om nåt fattas, med barn.. laga mat.. med barn, natta o duscha med barn.. han slipper mycket av det..
    jag har lixom bar en liten stund på kvällen.. måste ju sova med, då min klocka ringer 05.10
    han tar dom på morgonen visserligen.. klär dom, frukost o iväg till dagis.. men, då e det pigga utvilade barn
    så går väl eg nästan jämt upp där.. bara att alt finns hemma när han öppnar kylen.. behöver inte dra med sig alla o handla innan man kan äta
    o macka o flinogr e lättare än laga varm mat
    men, jag får krypa ner med trötta barn i famnen framför en tecknad film.. =)
    så.. ja.. vet inte?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    1 och 1 är 3 skrev 2010-06-30 22:14:35 följande:
    HKLÖÖ...... Drömmer
    vad???
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    1 och 1 är 3 skrev 2010-06-30 22:21:37 följande:
    De e nackdelen... å jag har bara en unge! Man får kanske inte säja de med efter 6 dygn ensam kan jag va såååå trött på henne... Förvånad Fast sekunderna efter så glad för att hon e min, bara min!
    ja.. när alla e på sitt sååå bra humör.. typ kasta saker, knuffas, sparkar om man försöker hjälpa dom, vägra lägga sig o baaaaara lipar åt ALLT.. ja.. då e det rea på dom!!!
    då har man ringt o gnällt till han nån gång Oskyldig
    men när de kryper upp i famnen o säger "min gosmamma" eller nåt o lägger armarna runt halsen, då e dom ganska söta KyssHjärta
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    h80 skrev 2010-06-30 22:23:29 följande:
    tack, men jag hittade webbshopen, men inte klänningarna
    jag tog dom 2 sista gaia idag Oskyldig
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    1 och 1 är 3 skrev 2010-06-30 22:22:40 följande:
    En prästkrage knapptröja och en ny regnbåge hos annacill
    oh.. knappisar gillar jag..
    stog med en i handen i em/kväll nu..
    men hängde tillbaka den.. hmm...
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Busbellan skrev 2010-06-30 22:25:46 följande:
    aha
    Kollade lite snabbt nu och de verkar inte finnas där tydligen.
    Fick för mig att hon hade allt uppe i webshopen också, men jag hade kanske fel
    nope, har hon inte.. frågade om hon har allt som finns på hemsidan, men nä.. mycket, men inte allt sa hon..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

tro ni 74 kommer passa på henne i sommar?
    mätte den mot 74-80 prästkrage.. o den va lite längre!
    men, köper 98 nu lixom.. könns liite fel o ha 74??  iofs väldigt stora i stl..
    såå fin ju..
    hittade ljuslila ida t leggings, men fanns bara 86 =(
    passa så bra till!!!

hmm.. katvit lila-vit ? måste kolla i morgon hur de ser ut..

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

just det ja.. zirkus zirkus hette märket på den lila tröjan..
    superfin verkligen! men inte hört det innan? danskt e det iaf..

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Busbellan skrev 2010-06-30 22:35:44 följande:
    Annars har jag ett par lila katvigleggings liggande här hemma i 92 som nog får åka snart. Är i 92, men ganska stora funkar till ella än, men sitter ganska precis
    e dom ljusa? lika ljusa som idat? dom va suuuperfina till!!!
    har stickade tunna leggings i lila-vit *hmm.. aldrig använt dom, vet inte till vad??*
     ett par vanliga leggings 98..
    måste kolla om jag har hellila i morogn. vet faktiskt inte vad jag har till henne! Skäms
    därför jag inte köpte katvigklänningar... klämde på dom., men måste kolla vad som finns först i garderoben...
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    1 och 1 är 3 skrev 2010-06-30 22:42:54 följande:

Nu drar jag mej mot sängen, Gonatt tjejer!

godnatt
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17