Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-04-25 17:49:30 följande:
    Ja lite kanske.
    Jag brukar också vänta lite för länge, eller mycker för länge. Kom på nu att jag klippte mej i maj förra året senast.

De rosa sitter jättebra på A. Är de inte likadana som de vita?
    Här dög inte de vita.
    Nej, de vita känns lite lägre över foten än de rosa tycker jag, men jag kanske inbillar mig, vi har ju inte hunnit använda de vita
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Gokväll på er
    Nu är dagens tur i löparspåret gjord så nu sätter jag mig här med gott samvete

• Busbellan
    lillronya skrev 2011-04-25 21:34:22 följande:
    Hej!
    Man kunde köpa en kod för 200 och handla för 500.
    Bra deal
    jompa skrev 2011-04-25 21:22:44 följande:
    Fick bli Small Paul. Har några andra plagg från andra butiker som lockar mer just nu så ska in och kolla runt lite tänkte jag. Men det känns som att det var längesen jag handlade på Babyshop, gjorde det massor förr men inte längre.
    Det blir nog jättebra. Godkväll!
    Wow vad duktigt!
    JAg har iaf gått en runda med hunden.
    Är väl helt ok det också

Känner att jag måste göra nånting nu, väger några kg för mycket och eftersom fotboll och innebandy inte är aktuellt så blir det löpning. Avskyr nämligen sån där träning i grupp som kräver koordination, för dte har jag ingen
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2011-04-26 08:52:24 följande:
    go morrn brudar!

här börjar påsklovet med mindre fint väder, men va gör det när man fått lediga KANONdagar tillsammans
    vågar man hoppas på  babyshops post i veckan? el kanske tom i morgon? 
    God morgon
    Här är det fortfarande strålande sol och jag planerar att sätta mig ute i solen och plugga fysik, ekologi, naturkunskap och sånt om en liten stund
  • Busbellan
    Everlonn skrev 2011-04-26 21:43:43 följande:
    Mitt i salgsparandet Inte sååå smart ha ha
    Nej, kanske inte
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-04-26 21:54:03 följande:
    Hej i tråden!
    Händer det nåt här?
    Här verkar inte hända mycket
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2011-04-26 22:38:00 följande:
    busbellan: fina A i bildis alex hade också woodfish på sig idag

Tjejer berhöver lite råd.. ang min hals jag har haft en förkylning med hosta... ingen feber alls.. och efter nån dag fick jag ont i halsen.. det konstiga är att jag är ok i halsen på dagarna men på kväll och på natten har jag ooont har tagit alvedon varje kväll nu i över en vecka för att ens stå ut nån som har en ide? måste jag gå till läkare för att få skiten att gå över har inte tid med det..
    Tack Den är ju underbar den tröjan!

Tyvärr inga rpd ang. halsen mer än att du antagligen bör låta en läkare titta
  • Busbellan

Ronya:
    Du var inte den enda som fick för stora skor från babyshop idag
    Skorna till A som enligt sidan skulle vra 18,5 cm visade sig vara 19,5 cm. Jag som var tveksam till om 18,5 cm skulle vara för stort, dessa lär han ju inte kunna använda på två år

• Busbellan

Gokväll på er
    Vad händer här ikväll?

Själv börjar jag längta nåt helt otroligt efter salg! August måste verkligen ha mer kortärmade tröjor. Vad köper man om man inte klarar vänta till salgen? Hittar inget jag gillar sådär jättemycket, några tips?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17