Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-05-27 14:03:13 följande:
    mannen skulle till malmö idag, så jag passade på att shoppa lite tillpå OTT, bilder finns i bt
    Åhhhh så fin kjolen var! HLET underbar. Visst skall den ut på fb
  • SmillaMilla
    högbergarna skrev 2010-05-28 05:32:18 följande:
    Hmm.. nu skulle jag beställa.. hittade ingenstans där man kunde fylla i koden. Kanske jag va för sen?
    Ajdå, gällde bara fram till den 27/5, men skulle skriva nyhetsbrev i kommentarrutan, finns en sådan under sin adress.
  • SmillaMilla

Butte: Söööötisar i bt!!!!! Såååå himla fina outfits! Jag hyr in dig nästa gång vi skall ha något sådant!

• SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-05-28 09:39:30 följande:
    meeen vad är det vännen
    Bajsbekymmer........igen. Trodde att vi hade gått igenom det här med anton redan. Efter många jobbiga år på sjukuset, med lavenemang dagligen. Är vi tillbaks med problemen. {#lang_emotions_cry} anton i gen. Han har haft fruktansvärt ont när han bajsat, verkligen gråtit och svettats mängder. Nu i två veckor har han klagat mycket på ont i magen o vill bara ligga i soffan för att han har så ont. Jag är så himla orolig nu att det är något skadat i hans mage. Och barnavdelningen är så klart stängd till måndag :(
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-05-28 09:56:51 följande:
    Knäckebröd och kaffe!! (jag brukar blanda kaffet i choklad-havremjölk med extra socker i så brukar hon dricka det) kamomillte, päron, kiwi m.m Fy, tycker så synd om honom
    Ja men jag vet inte om jag vågar ge honom något lösande, för han är såååå bubblig i magen och har riktigt ont. Tror du att magen kan ta skada av allt detta som våra barn varit med om? Har Maias läkare sagt något? Jag är riktigt orolig att allt skall vara helt trasigt i magen
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-05-28 09:45:11 följande:
    åhh men gud vad jobbigt stackars lilla anton har inga råd att ge tyvärr hoppas att han snart blir bättre!!
    {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17