• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-08 21:57:14 följande:
    Oki Då försvinner dom nog snart igen då
    jadå det gör dom nog så billigt kommer du inte undan

nämen jag blev med förvånad men det har hänt mig två ggr jag shoppat på mybaby
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-08 21:57:52 följande:
    eller hur. hellt galet billigt. men frakten blir det ju bara 29kr
  • solouniko

OT men på onsdag får vi nycklarna till vårat hus {#lang_emotions_heart} Åh så sugen jag är!! Men jag blir GALEN på våra nya sängbord som vi beställde i början på mars och det skulle ta 2-3 veckor och dom har ännu inte kommit {#lang_emotions_djavulsk} Inte kan dom ringa heller och säga att dom är försenade eller vad som helst, BLÄ! Nåja vi har ju ett par likadana i annan färg bara så det är ju inte kris, men tycker det är dålig service ändå! *surar*

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-05-08 22:00:58 följande:
    jadå det gör dom nog så billigt kommer du inte undan nämen jag blev med förvånad men det har hänt mig två ggr jag shoppat på mybaby
    Fasiken då  

Men då vet jag att det KAN hända så då behöver jag inte oroa mig för det Blev bara glad när jag kollade kontot liksom "huj va mycket kroooonor"
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-05-08 22:01:34 följande:
    eller hur. hellt galet billigt. men frakten blir det ju bara 29kr
    snacka om FYND
    solouniko skrev 2010-05-08 22:02:20 följande:
    OT men på onsdag får vi nycklarna till vårat hus  Åh så sugen jag är!! Men jag blir GALEN på våra nya sängbord som vi beställde i början på mars och det skulle ta 2-3 veckor och dom har ännu inte kommit  Inte kan dom ringa heller och säga att dom är försenade eller vad som helst, BLÄ! Nåja vi har ju ett par likadana i annan färg bara så det är ju inte kris, men tycker det är dålig service ändå! *surar*
    Å va härligt!! {#lang_emotions_sunny}

Trist med dålig service {#lang_emotions_undecided}
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-08 22:02:40 följande:
    Fasiken då   Men då vet jag att det KAN hända så då behöver jag inte oroa mig för det Blev bara glad när jag kollade kontot liksom "huj va mycket kroooonor"
    huuu ja vad mååånga kronor men fina bläkesprutter
    solouniko skrev 2010-05-08 22:02:20 följande:
    OT men på onsdag får vi nycklarna till vårat hus  Åh så sugen jag är!! Men jag blir GALEN på våra nya sängbord som vi beställde i början på mars och det skulle ta 2-3 veckor och dom har ännu inte kommit  Inte kan dom ringa heller och säga att dom är försenade eller vad som helst, BLÄ! Nåja vi har ju ett par likadana i annan färg bara så det är ju inte kris, men tycker det är dålig service ändå! *surar*
    åhhh kuuuuul. så spännande. på tal om dålig service.. min kompis fick vänta i 8 veckor på diskho och diskbänk {#lang_emotions_dreamer} hon fick diska i duschen
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-08 21:45:38 följande:
    Jag tycker de är skitbra Gubben ojjar sig blå när jag ska se det dock  enl honom ett riktigt SKIT program
    Brukar väl vara så med de där gubbarna.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-05-08 22:05:36 följande:
    huuu ja vad mååånga kronor men fina bläkesprutter åhhh kuuuuul. så spännande. på tal om dålig service.. min kompis fick vänta i 8 veckor på diskho och diskbänk  hon fick diska i duschen
    Bläkesprutterna är värda varenda krona Vilket fult jäkla ord förresten
  • solouniko
    Buttelina skrev 2010-05-08 22:05:36 följande:
    huuu ja vad mååånga kronor men fina bläkesprutter åhhh kuuuuul. så spännande. på tal om dålig service.. min kompis fick vänta i 8 veckor på diskho och diskbänk  hon fick diska i duschen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-08 22:03:45 följande:
    snacka om FYND Å va härligt!! Trist med dålig service
    Jaa det ska bli såå kul Känns också verkligen som superbra tid på året nu, kommer bli enorm skillnad jämfört med vindsvåning mitt i stan utan balkong till hus med egen stor tomt helt plötsligt

Haha oj, inte så mysigt att diska i duschen. Nytta med nöje
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17