• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2010-05-07 23:21:28 följande:
    Men stackars bus!! Jättedumt att de inte gjorde som här. Lugnande direkt för att inte föstöra förtroendet som E har för tandläkaren och hela stället. Har funkat toppen! Godnatt
    Jag ska bara , jag ska bara
    Johorå fullt ös medvetslös typ, så det är finnemang!
  • Everlonn
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-07 23:19:13 följande:
    nämen Vad har hänt hos tandis som ställt till det så?? *missat*
    Man går ju på kontroll hos tandläkaren när de fyller 3 och hon var såååå opedagogisk..visade ingenting för Bus, förklarade ingenting och håller fast ungen och bänder upp käkarna..ser ett litet hål (eller början till) och tar den där vassa grejen och raspar i tanden och sticker Bus i tandköttet (rena turen att inte Bus bet ihop!) Fint första besök va? {#lang_emotions_yell}

Jag blev tvärarg och Bus skiträdd! Så vi har gått måånga gånger till tandläkaen (en annan) och vant Bus att öhh först att stanna i rummet överhuvudtaget och sen sitta i stolen sen kika i munnen osv...tyvärr har Bus hål som måste lagas..så det var det de försökte göra nu sist men det var tvärkört
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn
    lillronya skrev 2010-05-07 23:24:31 följande:
    NU ska jag sova! Godnatt
    Detsamma! Sov gott!
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Fantastiska Skatt
    Everlonn skrev 2010-05-07 23:24:30 följande:
    Man går ju på kontroll hos tandläkaren när de fyller 3 och hon var såååå opedagogisk..visade ingenting för Bus, förklarade ingenting och håller fast ungen och bänder upp käkarna..ser ett litet hål (eller början till) och tar den där vassa grejen och raspar i tanden och sticker Bus i tandköttet (rena turen att inte Bus bet ihop!) Fint första besök va? Jag blev tvärarg och Bus skiträdd! Så vi har gått måånga gånger till tandläkaen (en annan) och vant Bus att öhh först att stanna i rummet överhuvudtaget och sen sitta i stolen sen kika i munnen osv...tyvärr har Bus hål som måste lagas..så det var det de försökte göra nu sist men det var tvärkört
    Men jösses Tror jag det att hon blev rädd! Kommer säkert sitta i i många år framöver
    Vad arg jag blir!!
    lillronya skrev 2010-05-07 23:24:31 följande:
    NU ska jag sova! Godnatt
    Sov sött!

Hmm ska man göra lite nytta tro eller hämta en stor skål med onyttigheter? Det sista är ju frestande {#lang_emotions_tongue_out}

Sliter mig nu, Hörs sötkorvar!
  • ängeln83

Godmorgon sötfisar.

Här var det minsann lugnt, jag som hade hoppats på lite hjälp angående klädval
    Kanske nån som smyger runt här inne trots tystnaden?

Ska ju på dop idag och jag kan inte bestämma mej för vad Liam ska ha på sej. Pike eller skjorta? Blå jeans eller vita jeans?
    IMG_5893.JPG

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-05-08 09:11:00 följande:
    Godmorgon sötfisar.Här var det minsann lugnt, jag som hade hoppats på lite hjälp angående klädval Kanske nån som smyger runt här inne trots tystnaden?Ska ju på dop idag och jag kan inte bestämma mej för vad Liam ska ha på sej. Pike eller skjorta? Blå jeans eller vita jeans?
    Godmorgon!
    Vita jeans och skjorta, tycker jag.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • FL Lisa
    ängeln83 skrev 2010-05-08 09:11:00 följande:
    Godmorgon sötfisar. Här var det minsann lugnt, jag som hade hoppats på lite hjälp angående klädval Kanske nån som smyger runt här inne trots tystnaden? Ska ju på dop idag och jag kan inte bestämma mej för vad Liam ska ha på sej. Pike eller skjorta? Blå jeans eller vita jeans?
    godmorgon.

jag håller med lillronya om vita jeans och skjorta
    jag HATAR att kräkas
  • ängeln83
    FL Lisa skrev 2010-05-08 09:23:12 följande:
    godmorgon.jag håller med lillronya om vita jeans och skjorta
    lillronya skrev 2010-05-08 09:15:44 följande:
    Godmorgon!Vita jeans och skjorta, tycker jag.
    Är nog mest inne på skjortan men kan inte bestämma mej för om det ska bli blå jeans eller vita.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Greksmurfen

hejhej!!

hur mås det med alla=) ????
    här tycker jag det är ok... fogar som gör oooont bara =S.....

idag ska vi på släktkalas {#lang_emotions_foot_in_mouth}... på min pappas sida.. hmmmm få se hur detta går.. vet inte helelr vad maxen ska ha på sig juh.....

funderar på ns jjeans å skjorta.
    kritstreckrandi väst p+byxa med skjorta å slips
    ns jeans harem/dark/bright med kortarmad skjorta (ns lr ralpha lauren) ev med en långarmad vit tröja under. å sak det då vara med eller utan slips??

åhh det e såå ssvårt det där med kläder..=S..

mamma till Maximilian född 081028
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17