Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Och jag hoppas på massa flick i 86/92 Men vi får väl se hur det blir med den saken Och massa små gobitar i 56 Solig

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Bebisen har fått sig två nya NS filtar från mässan iallafall tack vare snälla FL Lisa Jag tänkte ju först att hon skulle få shoppa loss lite jeans osv men nu när jag ska på salg fick jag tänka om! Men två små söta billiga fina filtar kunde jag inte tacka nej till ju

• solouniko
    Tjollabolla skrev 2010-10-13 10:12:31 följande:
    Heej flickor! Hur är det med er?
    Jag är sååå sjukt salgsugen! Undrar när man kan förvänta sig ett litet Molo mail... Tyst Inom några veckor hoppas jag!
    Jag hoppas på andra helgen i november, 3-7 Det hade passar mig finfint! Är det en vecka innan man får veta ungefär?
  • solouniko
    Everlonn skrev 2010-10-13 10:28:01 följande:
    Kollade precis Stormis blogg, ca 8-9 dagar innan får man reda på salgdatum Så jag hoppas på besked den 26/10
    ÅH, då hoppas jag också på besked då för den helgen hade passat mig bäst
  • solouniko
    Tjollabolla skrev 2010-10-13 10:30:39 följande:
    Haha, bra tjejer, då satsar vi på att vi får veta den 26:e. Litar stenhårt på Everlonn!

Första helgen i november passar mig super med. Eller ja, alla helger passar för jag vill inte boka nåt annat nu *salgskadad*
    Jag med! Perfekt att vara mammaledig ju när det är salg! Men jag hoppas och tror att vi får ihop det ändå även om det skulle vara någon annan helg!
  • solouniko

Hoppas inte flygbiljetterna stiger nått när det börjar närma sig, som det ser ut nu går det på mellan 800-900 tur och retur till stockholm så jag hoppas det håller i sig!

• solouniko
    H I L L A skrev 2010-10-13 10:41:25 följande:
    Det är väl vissa tider på dagen som flygbiljetterna är billiga ? I af mellan Växjö-Stockholm
    Joo så är det ju, också är det även billigare på veckodagar än på helgerna Men det verkar vara det billigaste just nu. Ska kika på tåg osv också men usch det tar 14 timmar från Luleå till Stockholm så det kan vara värt någon hundring extra för 1 timmes flyg Sen ska vi ju bila från sthlm till köpenhamn också så det kanske räcker
  • solouniko
    H I L L A skrev 2010-10-13 10:50:09 följande:
    Ja, men flyg är ju såååå smidigt !!! Det går inte flyga ända till Köpenhamn då ?
    Tjollabolla skrev 2010-10-13 10:43:50 följande:
    Åh tänk vad roligt v i hade det på salgdejten i Örkelljunga, det är väl 1½ år sen nu Förvånad. Åh så kul det var!
    Superduper kul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var väl maj 2009 ?
    Jo flyg är ju verkligen oslagbart, kollade tågpriserna nu och det var ju betydligt dyrare än att flyga så då slipper jag fundera på det Det går direkt till köpenhamn för typ 2500 kr eller nått sånt, men vi fyller nog en bil från sthlm så det blir nog mkt roligare och säkert billigare dessutom
  • solouniko
    H I L L A skrev 2010-10-13 10:56:55 följande:
    Ja, det blir nog en kul och tjötig resa
    Säkert Åhh vad roligt det ska bli, jag läängtar! Måste rensa garderoben ytterligare för lite mer salgpengar Drömmer
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17