Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-12-31 10:55:27 följande:
    lillebror har massor, men jag tänjer en hel del på gränserna han har många sk flickleggings. han har pippileggings, miauleggings, strandhusleggings, kaninleggings (både gamla o nya) osv..
    ja vad olika man tycker, jag skulle aldig ta på mina killar leggings, eller kan tänka mej det om man använder dem istället för långkalsonger Glad
  • Mamma till Simon
    Buttelina skrev 2010-12-31 16:13:15 följande:
    gött jag har en som hänger i gaderoben. underbar. jag gillar eg inte brunt men just denna har jag haft i flera strl.. i både suit, body, klänning mössa osv. älskar
    är väl inte min favorit färg heller, än så länge ligger den i växalådan men för det priset tänkte jag att den iaf dög till dagis sedan
  • Mamma till Simon
    Buttelina skrev 2010-12-31 16:01:22 följande:
    jaa den modellen är såå fin. saknar vår gröna. men nu har jag gröna kik kiden lööv. nyss fottat den med en massa fiiina leggings <3 såå många den passar till <3
    vad fin den är och passar ju verkligen till massa leggings Glad
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-01 10:50:22 följande:
    God morgon på er!
    Hoppas alla hade en bra nyårsafton igår

Godmorgon!

Här har jag precis sovit förmiddag, då det visst var min tur att gå upp med barnen imorse, som trots att de var uppe mycket längre än vanligt valde att vakna 05.50 Rynkar på näsan

Annars så var det en trevlig kväll!

Hur hade du det?

• Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2011-01-01 19:58:02 följande:
    Appropå skaloveraller från PoP. Har en ny grön här hemma som är tänkt till våren. Men den har inte någon luva, brukar de inte ha det?
    upp till 80 är utan tror jag
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2011-01-01 20:00:56 följande:
    Detta är en stl 80 så de kan nog stämma isf. Tänkte först att jag hade förlagt luvan men ser inte några knappar heller på kragenGlad
    så var det ju på jackorna med nu sist tror jag, men de ändrar väl mellan säsongerna ibland, för den M hade säsongen innan var en 68 och den hade luva
  • Mamma till Simon
    anette 81 skrev 2011-01-01 20:09:11 följande:
    synd dom har vita dragkedjor
    jag tyckte det var värre med fodret i luvan, det ser dassigt ut på bild iaf
  • Mamma till Simon
    movie skrev 2011-01-01 20:37:36 följande:
    En rosa pop jacka får det nog bli här, saknar min cerisa jag hade till Alice, har en röd overall till Iris i stl 80 blir nog bra till våren. Gillar deras skalkläder massor.Det är väl ljusgrått, kanske därför som det ser dassigt ut.
    ja det är ju inte vitt det ser jag men jag tyckte det såg tråkigt ut iaf, får väl kolla i butik sedan och se om jag tycker det fortfarande GladAnnars var den cerisa väldigt snygg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17