Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej på er
    Nu har jag varit med August på skolavslutning
    hade tänkt möta upp resten av familjen hos Nora efter deras besök i kyrkan, de är i skolan efter.
    Men A var inte på humör för det idag, det var tydligt så vi tar det lugnt en stund här hemma istället

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Förresten, nu måste jag väl kunna betala in mitt till ajabaja, borde väl hört något nu om inte allt fanns?

• Busbellan
    Tjollabolla skrev 2011-06-16 12:14:45 följande:
    Hur lång tid tar det att få när man får med postförskott? Tar det längre tid?
    Tror inte det behöver ta längre tid, inte om du får aviseringen med sms.
  • Busbellan

IDAG kom Hummeltröjan äntligen från annacill, några timmar efter den skolavslutning då den skulle ha använts
    Hon hade tydligen missat min betalning, men fick en mössa som kompensation, det gör ju att man vill återkomma trots lite strul
    Vet dock inte om vi har någon användning för den mössan

• Busbellan

Den där grönrandiga som finns på sidan. Vet inte ens vad jag fått för storlek för det står inget i mössan

• Busbellan

Hmm jag har ju en sån mössa liggande här som i princip inte används

• Busbellan

Ska syna den först, återkommer sen när jag sitter vid datorn istället.

• Busbellan

Typiskt sossarna, samhället ska tydligen uppfostra barnen för inte kan väl föräldrarna klara det själva.

• Busbellan

Colibrileggingsen var slut på annacill :( Förresten när det gäller bonbon så tycker jag nog inte sommarsuiten är så fin som de andra plaggen, men jag är inte så förtjust i grått och det var väl det på den.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17