• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan

Nej, känns rätt skönt faktiskt inget från Molo som lockar mig av det som kommit upp
    Discoklänningen är fin, men vill nog ha det printet i leggings sen och så vill jag ha långärmat i kläder som ska användas framåt hösten för sommarkläder har vi nog av

Mamma till Nora, August och Ella
  • solouniko

Måste nog säga att jag inte fastnat för nått alls hittils Gillade inte dockorna speciellt, säger jag nu Dock finare med rosa än med babushka-orange, den har vi gjort bort redan och jag gillade den inte speciellt mkt då heller. Men den orange lurven med cerisa kanter är ju himla fin Vi använder sällan lurv och har redan två men den kommer nog få flytta hit ändå

Lika bra att man ännu inte fastnar för nått speciellt, men som vanligt slutar det väl med att man har det mesta ändå Har dock hört att NS höst är (som vanligt) bättre än nånsin, speciellt på tjejsidan så jag måste nog spara mig lite tills dess med

Milla 090316 ♥ Freja 110505 ♥ solouniko.blogg.se
  • Duntoffla

God eftermiddag!

Råder det Molo-hysteri här?

Jag har inte tokfastnat för något än. Tycker att den ljusrosa fleecen ser rätt fin ut men skulle vilja se IRL. Dessutom har Lea en 92 som väntar på henne.

Dockorna är för lika babuschka tycker jag. trist att de inte varierar sig mer. Disco kan jag ev tänka mig men det känns som om den kanske passar äldre barn mer än spädisar?

• Everlonn
    Duntoffla skrev 2011-06-14 16:13:55 följande:
    God eftermiddag!

Råder det Molo-hysteri här?

Jag har inte tokfastnat för något än. Tycker att den ljusrosa fleecen ser rätt fin ut men skulle vilja se IRL. Dessutom har Lea en 92 som väntar på henne.

Dockorna är för lika babuschka tycker jag. trist att de inte varierar sig mer. Disco kan jag ev tänka mig men det känns som om den kanske passar äldre barn mer än spädisar?

Den ljusrosa är jättefin irl
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn

Jag gillar typ INGENTING av nya molo Utom lurvarna dåDrömmer men dom har jag ju redanTungan ute

Mamma till N -95 och Bus -07
  • lillronya

Av det som kommit nu har jag inga måsten heller.
    Gillar printet med bilar som finns på en ryggsäck och skulle vilja ha det i tröja.
    Discoprintet är också fint men vill ha det i leggings.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • ängeln83

Gillar faktiskt inte heller nåt från det nya Molo jag sett, förutom den orange lurven då

Idag kom colibri baddräkten och uv tröjan, ååå så fin Meja kommer vara på stranden Colibri baddräkten är ett måste till alla tjejer Fick även varsitt par Molo solglassögon till barnen.
    O så har jag 2 paket som väntar på Posten, sitter och samlar energi till att stoppa in barnen i bilen och hämta dom

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Pjuh, paketen hämtade, nu ska dom öppnas, nyfniken är jag, kommer knappt ihåg vad jag beställt, mer än Molo skor åt båda.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17