• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2011-06-14 11:43:06 följande:
    Nu har jag beslutsångest, orange med blå kantband, blå med orange kantband eller blå med gula kantband, vilken lurv skall man ta så många fina helt plötsligt :-P
    orange med blå

jag har både orange med blå och blålila med gula. och sen vill jag ha blå med orange.. meeen jag har redan en annan blå med gula och en blå med röda hmm
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2011-06-14 11:43:06 följande:
    Nu har jag beslutsångest, orange med blå kantband, blå med orange kantband eller blå med gula kantband, vilken lurv skall man ta så många fina helt plötsligt :-P
    meeen du sa du köpa utan luva? i 116? då kan du få köpa min orange med blå 400 lev måndag

för i så fall uppdaterar jag mig och köper en meeeed luva
  • ängeln83

Hej hopp
    Åh suck...var precis på Posten och hämtade paket, åker hem och precis när jag parkerar bilen så får jag sms om att LLM paketet finns att hämta på Posten Nåja, det blir att dra iväg en gång till idag då.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Åh, äntligen kan jag köpa lurv till Meja, har inte gillat dom girly färgerna innan men den orange med rosa kantband är ju tok fin, nu är bara frågan vilken storlek jag ska ta? Vi har en baby 86 här hemma som är för liten, tror ni det kan funka med jr 92?, den kommer ju inte användas förens till hösten.

• Buttelina
    ängeln83 skrev 2011-06-14 12:26:10 följande:
    Hej hopp
    Åh suck...var precis på Posten och hämtade paket, åker hem och precis när jag parkerar bilen så får jag sms om att LLM paketet finns att hämta på Posten Nåja, det blir att dra iväg en gång till idag då.
    åh kul
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2011-06-14 12:44:20 följande:
    åh kul

Så jäkla störande Varför kunde inte sms:et kommit typ 5 minuter tidigare för? *asg*
    Hoppas på några paket i lådan idag så kanske jag kan hålla mej med att hämta LLM paketet imorgon, frågan är bara vilket av dom det är? Väntar ju 2 från LLM, det jag beställde först, baddräkten och uv tröjan borde ju kommit direkt i lådan ju.

• Buttelina
    ängeln83 skrev 2011-06-14 12:46:14 följande:

Så jäkla störande Varför kunde inte sms:et kommit typ 5 minuter tidigare för? *asg*
    Hoppas på några paket i lådan idag så kanske jag kan hålla mej med att hämta LLM paketet imorgon, frågan är bara vilket av dom det är? Väntar ju 2 från LLM, det jag beställde först, baddräkten och uv tröjan borde ju kommit direkt i lådan ju.

nää inte vänta nu

jag beställde nyss höstens första lurv <3
  • Mamma till Simon
    FL Lisa skrev 2011-06-14 11:03:52 följande:
    det beror på vad du ska ha i en dagisväska

Vi har molos men den används dock som utflyktsväska och till det är den perfekt. Alvin får packa ner smörgås, dryck och frukt i den när dom ska på utflykt och för honom är den ju i jättebra storlek.

Men ska det ner en massa extrakläder och ytterkläder som ska släpas fram och tillbaka mellan dagis och hemmet varje dag så kan den nog kanske vara i minsta laget.
    ja då blir den nog för liten här men snygga är dem
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2011-06-14 13:07:16 följande:
    nää inte vänta nu

jag beställde nyss höstens första lurv <3
    Vilken blev det?
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

Jag måste baske mig sälja bort nån lurv om jag ska ha nya, det får inte plats i hallen   Saga ska ju åxå ha nu så då får dom dela på krokarna

Lillasyster är här <3
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17