• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan
    Lilla Ego 07 skrev 2011-06-16 21:53:43 följande:

Busbellan och compani, såg att det fanns en liten bildtråd nu, ni är ju för gulliga ni! Synd att trollen hittar allt direkt men de kan man ju aldrig hålla ifrån sig tyvärr :)

Undra hur lång tid leveransen från ajabaja tar om man har valt banköverföring? betalade igår men vet inte när de ser den överföringen. Har ju handlat som sjutton men så kom jag ju på att vi drar ju på semester snart och kan ju inte låta alla paket ligga på utlämningsstället här hur länge som helst ju :)

Japp, klart det blev en bildtråd
    Tror bara trollen var inne och vände för jag fick inget svar på min kommentar

Angående ajabaja, kan du inte maila en kopia på insättningen så kanske de kan skicka med en gång. När är det du ska iväg. Hur som helst bör de se pengarna senast fredag tycker jag om du betalade in igår
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Lilla Ego 07
    Busbellan skrev 2011-06-16 21:57:59 följande:
    Japp, klart det blev en bildtråd
    Tror bara trollen var inne och vände för jag fick inget svar på min kommentar

Angående ajabaja, kan du inte maila en kopia på insättningen så kanske de kan skicka med en gång. När är det du ska iväg. Hur som helst bör de se pengarna senast fredag tycker jag om du betalade in igår
    Åker inte förräns torsdag morgon iofs men det verkar ju som om posten är seg. Förresten har jag ett paket på vift som jag sålde på T. En ny småfolktröja, postat för över en vecka sedan och har fortfarande inte kommit fram om nu köparen talar sanning vilket jag tror. Så trist ju!
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • 1 och 1 är 3

God morgon!

Började min dag med ett besök hos POMPdeLUX... men avslutade utan shopping då jag insåg att dom tog 80 kr i frakt plus 15 kr i expeditionsavgift... det äter upp rabatten ganska bra då, tyvärr.....

080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17