• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-06-16 18:27:42 följande:
    Yes! Kom idag!
    Åh vad roligt!!
    Jag betalade in idag och mejlade kopia på inbetalningen.
    Hoppas det kommer snabbt!

Varför är du inte på msn?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • nossefiijn

hej jag är väldigt nyfiken på vad som är speciellt med danska barnkläder? Skrattande billigt, kvalite eller bara föra att? :)

• SOL10

designen!!!!!!! färg o mönster även till killar! Kvalitet och lekvänligt, inte så värst budget.

nossefiijn skrev 2011-06-16 18:35:40 följande:
    hej jag är väldigt nyfiken på vad som är speciellt med danska barnkläder? Skrattande billigt, kvalite eller bara föra att? :)
  • lillronya
    nossefiijn skrev 2011-06-16 18:35:40 följande:
    Roliga färger och mönster och bra kvallite framförallt.
    Sen tycker jag det är roligt när mina barn har lite anorlunda kläder än alla andra.
    Fast det där gäller nog allt i mitt liv. Gillar inte att följa strömmen.
  • Ocikatten
    SOL10 skrev 2011-06-16 18:46:08 följande:
    designen!!!!!!! färg o mönster även till killar! Kvalitet och lekvänligt, inte så värst budget.
    Jamen liiite budget tycker jag att det är, köper en tröja på salg eller rea, använder den till två kids (då man har X antal i garderoben så håller de kanon) och sen får man pengarna tillbaka när man säljer den!
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2011-06-16 17:37:36 följande:
    Inte konstigt vi funkar så bra ihop då

Jag är minst lika korkade som er - mamma var hemmafru!!

Och sen var ju Marcus 2½ år när han började hos dagmamma (!) och Henric var 2 år när han började så vi är verkligen udda i våra grannars ögon!! Våra barn är sååå bakom o efter förstår ni väl?!?!

• lillronya
    Ocikatten skrev 2011-06-16 18:51:26 följande:

Jag är minst lika korkade som er - mamma var hemmafru!!

Och sen var ju Marcus 2½ år när han började hos dagmamma (!) och Henric var 2 år när han började så vi är verkligen udda i våra grannars ögon!! Våra barn är sååå bakom o efter förstår ni väl?!?!

• Everlonn

Bus började när hon var 3 1/2Drömmer Brukar säga att mycket kunde jag lära henne hemma men att ställa upp 15 ungar och lära henne stå i kö kunde jag inte  

Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn
    lillronya skrev 2011-06-16 18:48:30 följande:
    Roliga färger och mönster och bra kvallite framförallt.
    Sen tycker jag det är roligt när mina barn har lite anorlunda kläder än alla andra.
    Fast det där gäller nog allt i mitt liv. Gillar inte att följa strömmen.
    Håller helt med! Särskilt här där det bara finns ett lindex..inga andra klädbutikerObestämd Gissa vad ALLA ungar har på sig...
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • lillronya
    Everlonn skrev 2011-06-16 19:04:08 följande:
    Bus började när hon var 3 1/2Drömmer Brukar säga att mycket kunde jag lära henne hemma men att ställa upp 15 ungar och lära henne stå i kö kunde jag inte  
    Nä det är klart.
    Men vi går på öppna förskolan och där får de lära sej en del hyffs.
    Sen när de är 4-5 år har de fått gå på kyrkis och där lär de sej sånt där bra som att stå i led och sånt.
    Fast de större tjejerna lärde sej allt det där när de kom till skolan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17