Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God morgon!

Passar på att kika in här medan L precis har somnat om igen.

När brukar reorna på höstplaggen börja? December?

• Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-11-02 10:07:27 följande:
    God morgon!

Här var det en tidigt morgon iom att Max kom in till mig vid halv fem och viskade att han har ont i benet, så nu har vi varit på bvc för att strax åka till hstd och göra ultraljud/röntgen..Så var det med min enda lediga dagDrömmer
    Men vännen då   Har han ramlat eller något? Eller vaknade han "bara" så?
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-11-02 10:22:14 följande:
    Läkaren misstänker coxit dvs "snuva i höften" men man gör alltid röntgen/ultraljud för att försäkra sig om att det inte är något annat farligt.. Roligast tycker jag är att barnet vid coxit helst ska ligga till sängs i tre dagar- hur i hela friden jag ska få min galenunge till det är nästan en tiotusenkronorsfrågaDrömmer
    Snuva i höften? Har aldrig hört förut.
    Ja, hur får man en 3-4 åring till att vara still? Droger?
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-11-02 10:34:41 följande:
    Tack för kramen
    Ocikatten skrev 2010-11-02 10:24:58 följande:
    Va? Vad är det? Henric vaknade nämligen och haltade härom dagen men jag är ju så lyckligt ovetande om allt...
    Jag hade inte heller hört talas om det förut men tydligen vanligt mellan 2-12 år,oftare pojkar och kommer nästan alltid efter en förkylning/infektion- dock har Max inte varit förkyldObestämdDroger hade varit lättast Nu inser jag att jag får lov att släppa på mina regler och låta Max spela v tech utanför bilen..tröstar mig med att det iaf är lite pedagogiskt
    Alltid lär man sig ngt nytt.

Nu vaknade Lea igen, typiskt...

Cu
  • Duntoffla

God morgon!

Tjolla- trist med borttappade paket! Jag har varit med om att Posten slarvat bort (är nästan 100% på att det var brevbäraren som snodde dem) 3 paket för mig under en månads tid. Annars har det varit ett par ggr till men då har säljare på Blocket blåst eller försökt blåsa mig. 2 hot om polisanmälan gav mig pengar tillbaka. Och en gång har det inte hänt någonting och säljaren vägrar maila eller kontakta mig.

• Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2010-11-03 10:17:38 följande:
    nopptis lr ons.....inget på en tors... näsan alltid minst 1 v innan väll....
    Nja, kanske ons då Jag har för mig att det inte varit så lång tid innan. Max en vecka
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2010-11-03 10:24:05 följande:
    Tack Dunis Ja hon passar bra i den
    Man blir så glad av färgerna. Älskar regnbågen Hjärta
    hur går det för dig? Hittar du någon att åka med till salgen?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17