• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • LJ2
    Busbellan skrev 2010-05-13 10:51:48 följande:
    Nja, nakna lär de nog inte springa än, om de inte gör det frivilligt då
    tycker man rensar o rensar.. haha.. syns inte!!!
    jag har tvätt med, men behöver itne tvätta heller {#lang_emotions_innocent}

hmm.. ta tag i tradera kanske medan man har liiite tid?? men ork?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

hör ni flickor..
    lite ot..
    men jag har kvar en sån me&i tunika / tröja.. sån grå med vita moln på..
    äldre kollektion, men e det lönt o lägga ut på t ?

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    LJ2 skrev 2010-05-13 11:43:14 följande:
    hör ni flickor.. lite ot.. men jag har kvar en sån me&i tunika / tröja.. sån grå med vita moln på.. äldre kollektion, men e det lönt o lägga ut på t ?
    i vuxen allstå. st m.. inte barn nu,, =)
    * 3 underbara busfrön *
  • Mawe123
    Busbellan skrev 2010-05-13 10:43:56 följande:
    Hej hejSitter här och saknar en fugerande tvättmaskin medan tvätthögen bara växer Maskinen har bara varit sönder sen i förgår, men eftersom tvättkorgen var överfull redan då så börjar det bli jobbigt nu.Barnen har ju snart inga kläder kvar i garderoben......eller kanske de har så det räcker en dag eller två......månader
    Hmm, frågan är ju nu, ska du:

1 köpa ny tvättmaskin

2 köpa nya kläder för de slantarna, så att ni slipper gå nakna när alla kläder är i smutshögen..

Lite mer lockande med kläderna, fast kanske lite kortsiktigt {#lang_emotions_wink}
    William 000213, Lowe 070712
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-05-12 21:39:14 följande:
    Åh vad massa fint du har köptSjälv har jag varit på Gekås och spanat,ska dit imorgon igen

Här missar man inte så mkt trots att jag inte vart här sedan igår kväll....
  • Ocikatten
    LJ2 skrev 2010-05-13 10:41:10 följande:
    ha.. jag kunde! nu sitter dom där igen.. =) efter pillande o krånglande.. men men.. =) tro jag ska lära mig o hålla datorn STÄNGD !! jäkla uppdateringar som kommer mellanåt..!! då måste den ju va öppen! kanske ska stänga den innan man somnar i soffan?? hmm.. man lär sig av sina misstag.. !! *pustar ut*
    Lämna inte datorn i soffan bara!! Ett hus i Staffanstorp brann ner p g a lämnad dator i soffan o hela familjen brann inne.
    Busbellan skrev 2010-05-13 10:43:56 följande:
    Hej hejSitter här och saknar en fugerande tvättmaskin medan tvätthögen bara växer Maskinen har bara varit sönder sen i förgår, men eftersom tvättkorgen var överfull redan då så börjar det bli jobbigt nu.Barnen har ju snart inga kläder kvar i garderoben......eller kanske de har så det räcker en dag eller två......månader
    De får kanske inte springa nakna men med icke matchande kläder!! {#lang_emotions_surprised} *hemska tanke*
  • Kristyr

Bubblan> Fina IdaT kläder!

Strumpsen utan halkisar inte är nått som passar så kan nån få flytta Iof vet jag inte stl. Använder inte halkisar.

• LJ2

här va det dött??

katvig klänning kortärmad? lönt o lägga ut? ny ju, kommer nog inte använda den på henne tro jag..
    vill inte förlora alldeles massor på den heller..

* 3 underbara busfrön *
  • Kristyr
    LJ2 skrev 2010-05-13 16:29:30 följande:
    här va det dött?? katvig klänning kortärmad? lönt o lägga ut? ny ju, kommer nog inte använda den på henne tro jag.. vill inte förlora alldeles massor på den heller..
    superdött. Folk verkar ha skaffat sig ett liv? {#lang_emotions_dreamer}
  • LJ2

haha.. bara jag som e trött på tråkigt väder o sitter vid datorn hela dagen typ? *ja, mellan allt som hör barnen till då, men de leker ju med varandra nu?*

hmm.. hur kan man ha annat o göra en sån här dag lixom?
    ska inte alla jobba i morgon?? *asg* nähä.. kanske bara jag då som inte e ledig klämdagar som alla andra

hmm.. tradera va det ja... *suck*

* 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17