• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2010-05-13 21:00:29 följande:
    Är sugen på Småfolk T-shirts men kommer inte till skott. Känner också att det är dumt att handla massa nu mer Molo i faggorna. Sen borde jag köpa lite bebisstrumpor och annat jox. Skötbäddsöverdrag skulle behövas men jag behöver ju inte en helt ny bädd.Och sy är inte min grej
    Å Moooolo salg, älskade Molo salg {#lang_emotions_sunny} Gud så jag e avis på alla som får åka!!
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • Theina

LJ2: Haha, vad har hänt med datorn? Har barnen varit framme eller?

Ni får gärna fylla på Linnéas garderob (inte för att det kanske behövs.. men ändå).. (sländor, pärlplattor, aquaflower, poker, prickar, prästkragar, NYC fjärilar mm. är ju väldigt fint..)
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-13 21:02:59 följande:
    Men jag har ju hel pärloutfit nu liksom  Inte för att vi använder det spec ofta men fint e det
    Vi har en t-shirt o skulle behöva ett par leggins
  • Mawe123
    LJ2 skrev 2010-05-13 21:00:35 följande:
    eller plockar fram o ska sova för o jobba i morgon, medan ALLA e lediga?? typ.. ? *suckar* jaja.. en dag, sen helg..!
    Jag är ledig varannan fredag och det råkade bli denna fredag {#lang_emotions_tongue_out} nästa fredag har jag tagit semester, då åker jag och maken till stockholm för en barnfri helg {#lang_emotions_kiss} och oooooops då blir ju fredagen efter det min lediga fredag igen {#lang_emotions_surprised}
    William 000213, Lowe 070712
  • LJ2

har iofs älg i 3 klänningar , kort o lång ärm, leggings, linne o knickers..
    o flower i tröja o linne..
    o poetry i klänning.. hmm.. ja, men hawaii måste jag ha !!

* 3 underbara busfrön *
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-05-13 21:04:41 följande:
    Vi har en t-shirt o skulle behöva ett par leggins
    Å vi har kjol,leggings,kortärm knappis, kort ärm med aqua ärmar, suit   *himlans fina*
  • LJ2
    Theina skrev 2010-05-13 21:03:55 följande:
    LJ2: Haha, vad har hänt med datorn? Har barnen varit framme eller? Ni får gärna fylla på Linnéas garderob (inte för att det kanske behövs.. men ändå).. (sländor, pärlplattor, aquaflower, poker, prickar, prästkragar, NYC fjärilar mm. är ju väldigt fint..)
    Julia va jättemallig innan när jag frågade henne om hon tagit sönder mammas dator..
    "sönder data, ja gjort de" med ett stooort flin

terapiarbete på hög nivå, med 3 pigga barn efter natten o frukost springandes runt en..
    skickade ut dom, o sen fixa jag datorn..
    skadad ju, visste vart tagenterna skulle sitta, de flesta =) haha..
    men tog lite tid =))
    *o nervös för om jag skulle bli utan ett tag!!!*
    * 3 underbara busfrön *
  • SmillaMilla

Svea har så många fina molo tunikor, men jag vet inte riktigt vad hon skall ha till dem nu. Det är ju 3/4 dels arm. Velour byxor är ju inte jättekul nu på våren. Andra tips?

• RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-05-13 21:07:42 följande:
    Svea har så många fina molo tunikor, men jag vet inte riktigt vad hon skall ha till dem nu. Det är ju 3/4 dels arm. Velour byxor är ju inte jättekul nu på våren. Andra tips?
    Leggings då?
  • LJ2
    Mawe123 skrev 2010-05-13 21:05:04 följande:
    Jag är ledig varannan fredag och det råkade bli denna fredag  nästa fredag har jag tagit semester, då åker jag och maken till stockholm för en barnfri helg  och oooooops då blir ju fredagen efter det min lediga fredag igen
    *muttrar*
    vissa har det bra.. andra får jobba mån-fre 6-15.. alla dagar som inte e röda.. klämdagar, vad e det??? {#lang_emotions_undecided}
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17