Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Star74 skrev 2010-04-13 20:20:10 följande:
    Heja heja, man ska uppmuntra ungdomarna har jag hört
    Ha ha ungdom Jag som nyligen konstaterade att det var lättare att gå ner i vikt för 10 år sedan, nu får jag fan slita för det
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-04-13 20:26:26 följande:
    Så länge du inte använder varmvatten som livsmedel och spolar tills du får kallt vatten innan du tar kallvaten så händer det inte så mycket innanför tomtgräns. (Vill stoffe se något roligt på sina prover kan han dock testa silen i kökskranen...)
    Uffa iom att du föreslår det så vill jag nog inte veta vad som brukar lura där{#lang_emotions_throwup}

På tal om vatten..dags att bada för min del{#lang_emotions_heart}
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2010-04-13 20:53:18 följande:
    Idag var jag och hämtade ut en jättelåda med marabou mjölkchoklad på citygross De hade en tävling i påsk där barnen kunde färglägga påskbilder och lämna in. Ella och Nora målade och igår fick jag samtal om att Ella hade sitt pris att hämta En sån där stor låda med choklad som man brukar kunna vinna som stjärnvinst på chokladhjul. Vi som knappt aldrig är på citygross i Växjö, men nån gång ska ju turen vara framme Tror hon har choklad så det räcker resten av året nu eftersom hon bara äter nån ruta när hon väl äter choklad. Men mamma smakar gärna Lite jobbigt när jag inte ska äta godis egentligen.
    Vad roligt! Där var jag i söndags och även på McD tvärsemot... Världens trevligaste Donken finns just i din håla
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2010-04-13 21:01:51 följande:
    Var du i växjö eller ljungby på donken? Det var på citygross i växjö hon vann, men vi har ju med donken och citygross på samma ställe här i Ljungby. Men Ljungby har inte världens trevligaste McD, bara sveriges slöaste personal
    Aha-jag var i Ljungby och de är alltid lika övertrevliga när jag kör i deras drive.. Du vet väl att de har en tävling där priset är ett gratis meal om dagen i ett halvår Snacka om dåligt för VVV
  • Smultronhjärta
    solouniko skrev 2010-04-14 20:14:16 följande:
    Smultron eller någon annan gekås fantast? Vilken storlek finns skaloverallen från?
    74.Dock finns det knappt några kvar...
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-04-14 20:29:10 följande:
    smultron: glömde ju nämna skaloverallen satt super duper på maxen =) fanns tom lite växmån i armarna =) så den används på dagis flitigt nu när det har blivit lite varmare=).. dock så hade dem pälsat på han molos fleeceoverall under idag =O.. å det var ju rena rama sommarvärmen =P stackars lilla maxen hihi =P
    Vad bra
    solouniko skrev 2010-04-14 20:35:20 följande:
    Åh vad synd, har kommit på att Milla behöver en sån nu när hon är ute och plaskar. Kollade på T men där fanns bara stoora storlekar  Så går det när man är seeg i hövvet
    Jag kan spana iaf på fredag- kanske har någon lämnat tillbaka en 80:a som jag tror att du behöver{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta

Nu har även jag köpt mig en Småfolkslurv till Lova.
    Zillstar har 50% ikväll

• Smultronhjärta

Det verkar som om Zillstar jobbar på..lurven jag beställde är nu borta i den storleken..

• Smultronhjärta

Hoppsan...Jisses vad ordrar Zillstar har fått in{#lang_emotions_sealed} La en liten order till och min första order med nr 3082 la jag kl 19 och den jag la nu fick nr 3137{#lang_emotions_dreamer}

• Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-04-15 20:19:18 följande:
    Då var du efter Stormis.
    Jo jag räknade ut det eftersom jag ringde henne och då var hon klar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17