Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-04-11 23:03:51 följande:
     Nora har verkligen inget tålamod med Ella alls. Brukar säga till henne om hon bara klarar 2 min utan att bli arg så tycker inte Ella det är kul längre, men hon klarar verkligen inte behärska sig
    Nu har jag ju inte haft några systrar men min bästa vän var en syskonskara på tre systrar med inte så stort mellanrum, herregud vilka fighter man kunde få bevittna där!! Tror tjejer har lite kortare stubin?? Sen börjar de "låna" ur varandras garderober och blir galna för det... Ja, det är underbart med barn!! {#lang_emotions_tongue_out}
    Än så länge åker lillebror här på däng av storebror men det dröjer nog inte länge tills han lär sig ge igen. Ganska kul att se, Marcus leker med nåt, det går åt skogen och Henric får sig en dask på skallen, Henric undrar: Vad hände?? *as-garv*
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2010-04-11 23:17:28 följande:
    säg till om du vill samåka nästa gång
    Absolut, i sista stund fick jag sällskap annars hade jag kört själv!
  • Ocikatten

Go'kväll förresten!
    Och god natt igen...
    Lång dag, trött som bara den. Återkommer med nya krafter!
    Härliga semesterbilder i BT!!!

• Ocikatten

Näe, väntar med spänning på paket från BoR idag, vår första lurv!!

Fråga: Brukar ni tvätta ytterplagg innan de används? Övriga plagg tvättar jag men tvekade inför jackor...

• Ocikatten

Ja, god morgon på er! Då väntar jag med tvätt av både jacka o lurv!
    Tusen tack för svar!
    Det blev den gröna lurven från BoR, om jag inte minns helt fel. La beställningen i lördagskväll vid 23-snåret... *ha ha*

• Ocikatten

Jag håller alla tummar o tår för att lurven nu passar, svårt med storlekar när man inte haft någon tidigare. Och vilken TUR att jag bestämde mig för en beställning hos BoR i lördags för det fanns inga lurvar i Marcus storlek på Ge-Kås...
    Dax för dagmamme-promenaden! Hörs!

• Ocikatten

Oj vad det skrivs här idag!
    Tråkigt med alla sjuka, nu får sjukdomsperioden banne mig vara över!! Många som har feber och är sådär helt slut nu, kanske den långa vinter som tar ut sin rätt?

Här blev det såklart matchningsproblem direkt efter jack-köp på Ge-Kås, Henrics mössa passar inte till längre! Han har en brun som syns på bilden och en grön/vitrandig från Po.P som blev katastrof! Jackan är lite dimgrön eller vad man ska säga, grå borde passa till men finns det?? Svart känns lite tråkigt såhär på våren samt storebror har NS svart...

• Ocikatten
    Helle skrev 2010-04-13 11:16:34 följande:
    God dagens OT men jag behöver skor till min stora kille, typ gympadojjor till dagis. Vad har ni för bra tips?
    Kavats vårskor Matrix i skinn var lite gympadojjsaktiga och kanonsnygga. Vi köpte på Ellos med rabatt. *me like*
    http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=49129&productId=258161&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dkavat%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1
  • Ocikatten
    h80 skrev 2010-04-13 11:25:44 följande:
    storlek på t-shirt till en axelbred liten kille på 1½, ca 12.5 kg o 84cm? Hjälp!
    Vilket märke? Henric varierar massor mellan 92-110!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17