Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-04-13 09:19:48 följande:
    God morgon!Hemma och VAB:ar idag igen. Noel har fått konstaterat lunginflammation efter helgens höga feber DEt blir varannan dag VAB nu tills antibiotika-kuren är över.Känns som om man skulle behöva pigga upp sig med något
    usch stackars!

och jag har sjukstuga för mig.. inte många timmars sömn pga bla öronvärk!
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-04-13 09:23:33 följande:
    Usch, det är inte heller kul direkt!
    näe inte alls.. vill sova är trött men ligga på en kudde kan man ju glömma...{#lang_emotions_undecided}
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-04-13 09:29:50 följande:
     Du får sittsova
    gjorde det i 1½h i natt, ingen hit....
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-04-13 09:35:07 följande:
    Ha det så mysigt i solen. Jag hoppas att den hittar hit senare också så jag får lite sol på min bleka kropp. Tradigt! NU ska jag äta lite frulle.CU
    Hoppas med på attt solen ska kika genom molnen, det verkar hoppfullt. Blir ju inte friskare av att bara sitta inne. Ta det lungt i solen gör nog bra för själen med...
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-04-14 19:59:14 följande:
    MSN är trevligt att ha Tur man har barnen God kväll i tråden
    ditt fel det kliar i fingarna.. ska se hur länge jag lyckas sitta på dem...{#lang_emotions_dreamer}
  • Kristyr

Beställt förra årets NS lila vårmössa nu.. hittade på annacill... som ska passa till röd småfolklurv med lila kantband...{#lang_emotions_sunny}

• Kristyr
    Helle skrev 2010-04-14 20:10:05 följande:
    Vad är det du är sugen på?

lila t-shirt, så fin. Sedan gillade jag shortsen och en t-shirt i samma färg... (fint som jamas om inte annat) synd att det inte finns lila shorts.

NS mössor! är så fiiiiiiiiina. Fast det är iof katvig och molo mössor med..
  • Kristyr
    h80 skrev 2010-04-14 20:16:48 följande:
    åh, den lurven har jag precis köpt til dottern...............hon måste kanske också ha en sån mössa. Hur är de i storleken?
    köpte en M till min son, den är lite stor men funkar. Det är den han har på min avatar.
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-04-14 20:21:28 följande:
    Oj, vad konstigt det blev med citeringen. I a f ett inside tips kan vara att shortsen ser ut att passa toppen med den turkos-vita t-shirten också . 
    h80 skrev 2010-04-14 20:21:32 följande:
    hur gammal är han?
    19 mån. 47.6 huvudomfång vid 18 mån kontrollen.
  • Kristyr

dax att bege sig mot sängen. Ska på nästa sista mvc besöket i morgon... {#lang_emotions_sunny}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17