Inlägg från: Love Isac |Visa alla inlägg
  • Love Isac

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-11-22 15:30:04 följande:
    i helgen var det iaf 30% på lpl
    Tack...jag kikade där men ingen rea längre..Rynkar på näsan
    ISAC Mitt Hjärta Min Stjärna
  • Love Isac
    lillronya skrev 2010-12-01 16:41:34 följande:
    Hej kanske man ska säga också.
    Hej! Ja hej alla andra oxå förståss Glad Lillronya:Beställde inte du oxå en svart castor-jacka ifrån Veras hus för 500 kr? Fick du rätt storlek?Jag fick fel...GråterJag tänkte för ett ögonblick att hon kanske förväxlat våra ordrar?
    Eller du beställde inte en 110:a?För det va en 110:a jag fick....Långsökt att jag tänkt så men man vet aldrig....konstigare saker har ju hänt menar jag!!Drömmer
  • Love Isac
    lillronya skrev 2010-12-01 19:05:20 följande:
    Jag beställde en 110a, men har inte betalt den än.
    Mejla och fråga henne.
    Hon är trevlig och relativt snabb på mejlen.
    Vad hade du betällt för storlek?
    Jag beställde strlk 152...Liiiite skillnad på 110&152...Flört
    Ja jag har mailat henne nu för en stund sen....hoppas hon svarar fort!Tittar man på lagersaldot så finns det ingen 152:a längreGråterSå det e väl inte lönt att hoppas på att jag får den bytad till rätt storlek...suck..Jag fick lite hopp när jag kom till att tänka på dig!! och att jag kom ihåg att ´jag läst här att du oxå beställde en likadan jacka!!

Hur går det för er tös?Har dem kommit fram till något vettigt på sjukhuset?
  • Love Isac
    lillronya skrev 2010-12-01 19:19:19 följande:
    Hoppas din finns kvar nu och att jag får min sen.

N har fortfarande lika ont och de vet inte varför.
    Var i Lund igår, men blev inte klokare för det...
    Tack för att du frågar.
    Jaaa jag hoppas oxå!!Tänkte ha den till nästa vinter juh...GråterMen,men...det är ju inte så att sonen inte har några kläder,men kommer man över en sån superbra jacka som Molo till ett så bra pris så är man ju extra glad!!Särskillt om man får rätt storlek...Drömmer

Klart jag frågar...tänker ofta på hur det går för er!Glad

Jag hänger här och läser dagligen denna tråden och är fullt uppdaterad om alla andra som oxå hänger här,så det känns naturligt att fråga om det är något speciellt.

Även om jag inte är så aktiv på att lägga upp bilder,jag har ingen superkamera(endast mobil) så är jag starkt beroende av denna tråden och bildtråden med alla dessa underbara ungar och kläder!!!Solig

Trist när dem inte hittar "felet" på henne...Måste vara jobbigt för er alla...Skickar en liten {#emotions_dlg.flower} till er som plåster på såren!

OM jackan dyker upp hos dig i fel storlek så lova att höra av dig till mig!
  • Love Isac
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-02 09:30:16 följande:
    Ja jag bara gråter just nu och undrar om det ligger någon förbannelse över det hela Gråter

Det är NÅT varje vecka, jämt jämt jämt.. Vi får bara åtgärda åtgärda åtgärda, kan inte ens sitta vid datorn på morgonen för det är 14 grader i det rummet, fryser ihjäl på nätterna då det är nåt allvarligt fel på deras nytillbyggda torn så där är det som en frys och allt blåser på mig när jag sover.. Bubblis bara ligger o trycker i soffan under täcke och filt med TRE lager kläder på sig, i fönstrena har raggsockorna vi tätar med frusit fast, nåt är fel på avloppet så det stinker ruttna ägg om jag tvättar kläder eller diskar..

Jag vill bara BORT härifrån!! Gråter
    Usch va trist för er....Rynkar på näsanSkickar en liten styrkekram!!{#emotions_dlg.flower}
  • Love Isac
    Lillronya: Fick precis svar ifrån Veras Hus och min jacka i RÄTT storlek är på väg till mig!!!!!Skrattande
    *Överlycklig*Hon bad så hemskt mycket om ursäkt och ska sätta in pengarna för returfrakten på mitt konto!
    Service!!Solig

Nu känns denna dagen genast lite bättre!Tänk så lite som kan göra en på gott humör Flört
  • Love Isac

Kikar in en snabbis!! Underbart fina barn och kläder i BT..Tomte

• Love Isac
    Julia1234 skrev 2010-12-13 20:23:19 följande:
    Tack för svar! Då vågar jag inte chansa. Men den var rackans billig på addnature. 550:- fraktfritt! Synd att min storlek saknades
    Lägger mig i lite Skrattande  Nu vet jag inte vilken storlek och färg du skulle ha på Castorjackan,men den finns på verashus i stlk 104 svart för 500kr!Det är också ett klipp...Tomte
  • Love Isac

GOD JUL till er alla i denna underbara tråd!!Tomte

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17