• Tic1

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

H I L L A skrev 2010-09-09 15:40:11 följande:
    Här används bruna strumpbyxor till rådjursklänningen. Katvigs randiga är fina men också enfärgade bruna
    Hur är rådjursklänningen i storleken??
  • Tic1

Letar snygga fleecebyxor, men hittar inga! Har höstens Molo lurvjacka i mörk grått med lila kanter, och vill ha nåt snyggt som passar ihop med den helst. Min tjej sover ute på dagis och lurvjackan är ju så mysig då, men vore snyggt med några matchande byxor till, ca stl 92.

• Tic1

Undrar om nån kan hjälpa mej med storleks på molo fleece?! Tänkte köpa en till nu, vi har tidigare från hösten i baby stl 92, men nu funderar jag på om jag ska ta junior 92. Är det nån som vet om det skiljer på storlekarna? Vi har med luva nu, men tänkte beställa en utan luva då det känns smidigare att ha under vinterkläderna, skiljer det på dessa också? Tänkte även beställa en vantfleece i junior 92, skiljer det på dom storlekarnab också?? Måånga frågor.....!!

• Tic1

Frågar en gång till o hoppas nån vet   Är det stor skillnad på molo lurvjacka i baby 92 och junior 92?Och med eller utan luva?

• Tic1
    1 och 1 är 3 skrev 2010-09-13 19:34:48 följande:
    Skiljer alltid lite från säsong till säsong men överlag så är jr ett par cm längre i armarna och på längden men ungefär lika breda
    tack   Vi har baby 92 från hösten men ska köpa en till o funderar på om jag kan ta junior kanske.
  • Tic1

Tips på var jag kan köpa Småfolks enfärgade tröjor?Helst vit, brun och rosa.

• Tic1

En OT fråga, nån som varit på Underbara Barn mässan o vet om det är värt att gå på den?Finns det mkt shopping? Vilken dag är bäst??

• Tic1
    SmillaMilla skrev 2010-09-17 19:18:56 följande:
    Gahhhhhhh. Den där kunde jag givit mycket för. Gillar inte alls den där persoenn som la 1 kr som bud.
    Tipsar om att klänningen finns på hippokids.se, om du letar efter en ny sådan!
  • Tic1

En helt OT fråga, men har för mej att nån härinne kör Zumba. Funderar på att prova, men VAD och VAR ska man köpa det??

• Tic1
    h80 skrev 2010-09-21 20:29:49 följande:
    ååhh fick finifn post idag. gemstonesbodyn (är den stor i storleken?) o bobux-stövlarna. Tyckte de såg fina ut på bild, men de är ju helt underbara Glad
    Är stövlar fodrade? Sugen på dem, men lite osäker på hur pass varma de är. Är det mer "finstövlar" eller?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17