Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-04-08 20:10:43 följande:
    Säg till om jag missat att ta bort nån såldbild. Jag försöker komma ihåg att plocka bort, men ibland missar man
    Ska göra det om jag ser nån. Kommer inte håg vilka det var nu, men tittade igenom häromdagen och flera stycken jag ville ha var sålda. Är ju ganska många bilder där ändå, så det är ju bra om några försvinner efterhand.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Stormis skrev 2010-04-08 20:41:10 följande:
    Inboxar du adressen?
    JApp det gör jag
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-08 21:11:24 följande:
    Go kväll Idag har vi varit och snosat bebis  Lilla tösen har lagt på sig ett kilo senaste månaden och blivit en riktig liten knubbis Och Molos 56:or passar perfa nu *me like* Fy va bebisar e goa *mysklumpar*
    Hej!
    Söt bubbla och go bebis i bt!
  • lillronya
    Buttelina skrev 2010-04-08 21:57:43 följande:
    funkar 86orna i babyklänningen? då tror jag 92/98 blir bra!kanske kan lillronya hjälpa dig mer?! hennes anjelin har en på sig i bilids och anjelin är ca 92cm tror jag det är har hon 98/104 till A så kan ju du absolut ha 92/98
    Butte med kollen!!!
    Milliz skrev 2010-04-08 21:55:58 följande:
    Babyklänningarna i 92 är för långa för Ella. Då kanske den klänningen blir för stor i stl 92/98 då?
    Jag tycker att babyklänningarna i 92 är för långa till A också och hon har ju som sagt ändå 98/104 i den där modellen.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2010-04-08 22:00:56 följande:
    se så rätt jag hade i mitt inlägg ovan
    Såg ju det. Du brukar ha koll, du.
  • lillronya

Butte: Den butien vi var och shoppade villervalla i, finns den kvar? Och har de fortfarande vv? Lite sugen på en malmötur snart.

• lillronya
    Buttelina skrev 2010-04-08 22:09:28 följande:
    hmm jaaa den finns kvar. finns villervalla i butiken på gågatan nu med när ska du komma hit?? jag måste lägga mig, kan ju bli en sån natt till.. men jag läser tillbaka imrogon kram på er IGEN
    Vet inte, bara sugen på att Malmöshoppa lite.

Hoppas stackars lillebror slipper ha ont.

Jag borde ju också lägga mej eftersom jag har en hel hög med sjuka ungar som snörvlar och hostar natten igenom.
    Men det är roligare att vara här.
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2010-04-08 22:13:06 följande:
    Hej alla!Läser ikapp...Har lite shoppingstopp pga Ullareds-tur på måndag. Men såååå shopping sugen sen BoR och Busloppans erbjudanden. Sen frestade lillronya mig med en Eagel-tröja från Molo så nu spräcker jag snart mitt stopp!Håller med Smultron om bebis-sug! Ni får sluta att fresta oss i BT! Villervallabutik i Malmö?! VAR?!?Borde snart gå och lägga mig...Har dock inget att klaga på i livet för övrigt just nu känns det som så bara ös på ni som vill gnälla lite - jag kan lyssna! Uschja, vet hur tufft livet kan kännas ibland och då är FL verkligen en tröst (en röst i natten??).Krya på er sjuklingar och kram till er alla!
    Butiken i Malmö hette nog UNI.
    Var kan jag inte svara på för Butte guidade mej. Jag hittar ingenstans.
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2010-04-09 08:00:13 följande:
    Sist i säng, först upp igen!
    Inte illa!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17