Inlägg från: stjärna4 |Visa alla inlägg
  • stjärna4

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Måste bara fråga!Vann en auktion på tradera med avslut den 4/10.Betalade in på morgonen den 5/10 men har fortfarande inte fått varan ännu!Hur länge ska man vänta innan man gör något och hur går jag då tilllväga?Skickade mail till henne igår men ännu har hon inte svarat!

• stjärna4

Ser att ni diskuterar kik kid klänningen!Vad skulle ni ta för storlek till en snart 2-åring på 85 cm och 12,7 kg.De var lite smala i modellen va?Hon är ju lite rund om magen min lilla loppa :))

• stjärna4
    h80 skrev 2010-10-17 12:27:48 följande:
    min 2-åring på 88cm o 12.5kg har en 92:a, den är på gränsen till för tight över magen på henne. Så jag hade nog tagit en 98:a
    Ok,tack för hjälpen!Bara den inte blir för lång då!Någon som vet var man kan hitta en lila i strl 98?
  • stjärna4
    h80 skrev 2010-10-18 08:40:56 följande:
    hur är höstens ns-mössor i storlek? ska köpa till min 2 åring
    Har M till min nästan 2-åringa flicka.Den passar bra men är lite stum i tyget om man jämför med vårens!
  • stjärna4

Tror ni strl 92/98 blir bra till min snart 2-åring på ca 85cm?Kanske någon som har den eller har sett den som kan säga om den är fin!
  • stjärna4
    H I L L A skrev 2010-10-28 09:03:08 följande:
    011.JPG
    Åå,så fin!Tack så jättemycket för din hjälp!
  • stjärna4
    RååSa BuBBlan skrev 2010-10-29 16:09:23 följande:
    fått ett par svaga puffar nu, men absolut inte som det brukar vara.. ska testa å lägga mig ner igen så kanske jag känner mer, jag får nog ringa förlossningen sen om det inte ändrar sig..

Tack för dina svar Kyss
    Prova att dricka läsk eller något annat sött.Det brukar få igång dem.Är säkert ingen fara men ring och hör om du är orolig!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17